Unive Verzekering fokking duur

Status
Not open for further replies.

ReStrato.SR

SR Wannabe Tune-Pro
Hey mensen,

Ik heb een Aprillia SR maare nou moet ik ineens 211 euro gaan betalen voor een nieuwe verzekering..vroeger was het maar 150 euro ofzo.. Moeten jullie dat ook?. Of waar hebben jullie em verzekerd en hoe duur is het bij jullie? want ik heb echt het gevoel dat ik dik genaaid wordt of is dat alleen maar zo met dat nieuwe kenteken plaatje ofzo..
(oh ja, heb trouwens gewoon WA verzekerd met inzittende ofzo)

Gz Ryan
 
Advertisement - register to remove this

hmm... 211 is idd wat veel...
en dat inzittende gedoe ofzo?? kost dat niet meer??

en 150 is wat goedkoop... ik betaal bij unigarant 178 euro... WA
 
jaa ik heb gemerkt dat unive ook omhoog is gegaan, vorig jaar betaalde ik bij unive 160 of iets meer maar zoiets... en nu ineens 191:S lekker schraal zou juist minder moeten worden, 't wordt mn derde jaar zonder schade:S
 
de hoogte van het bedrag heeft ook met de leeftijd te maken.
en bij sommige verzekeraars zelfs wat voor scooter je hebt.
ik heb een peugeot buxy bij winterthur en betaal 88,- euries!!!
ben dan wel ouder dan 24 dus ben dan ook goedkoper uit.
en natuurlijk niet te vergeten je woon plaats/regio is een belangrijker factor.
 
idd , leeftijd en regio spelen zeer zeker mee , maar ook word het zowieso alleen maar duurder.

Unive is overigens altijd al vrij duur geweest.

ik zou kijken bij Orion Direct ofzo..
 
Moved to: regelgeving en wetten, Dit heeft niks met scootertuning te maken eh ;)

Ik betaal voor mijn sp2005 160euro per jaar bij unive. 210 is idd aan de hoge kant.
 
ik vind 210 niet veel ? ... dat was ik altijd kwijt .. eerste jaar zat ik vij orion direct. toen ging ik naar unive

opzittende verzekerd
rechter bijstand verzekerd
diefstal verzekerd

wat hier boven staat zijn opties die ik er bij had het was gewoon wa 210 euro kwijt

alrisk was 600 nog wat ..
 
Ik zou bij unive iets van 240 gaan betalen (voor een streetmagic) En bij axa was et 120 !
 
Kreeg gister de nota van Unive binnen, 197 euro.
Ook vrij veel dus, maar dat zal wel met de regio te maken hebben.

Weet iemand btw waar je online de premie van Axa kan berekenen, kan het nergens vinden ....
 
Mwah.. ik woon in mijdrecht en ut staat op mn moeders naam en dies 48 dus dan zou het zowiezo al goedkoper zijn... ik denk dat ik maar is ga kijken op Orion Direct want mijn Pizzeria baas doet het ook daar en dies maar 110 euro kwijt :)

Anyways thanks for the tips ik zal wel ff wat rondkijken..

Mzzl Ryan
 
Ik had vroeger ook unive maar twerd elk jaar maar duurder :rolleyes:

Unive was zo 60 eu duurder dan de anwb :X

Toen maar voor anwb(unigarant) gedaan veel cheaper en je krijgt korting met schadevrije jaren.
 
Als je in een van de grote steden woont is de verzekering ook een stuk duurder dan dat je ergens in een dorpje woont.
 
Maat van mij ook. Begon met 210 en moet nu 140 betalen. Dit gaat om een Area 51. Zijn broer trouwens ook met zijn Aerox. Begon met 210 en moest nu precies het zelfde bedrag betalen.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top