Uitlaat uit de scooterracerij

Status
Not open for further replies.

Rolf

Well-Known Member
Te koop voor mina hor single disc scoots:
Uitlaat uit scooterracerij. Gebruikt op een Beta Ark. Op een Double Disc F15 past ie niet, dus zal ie waarschijnlijk ook op andere DD scoots moeilijk of niet passen.
Let op: Alleen geschikt voor hoogtoerige cilinders. Mijn orginele cilinder vond het niet leuk
smile.gif

Is in goede staat, lasnaden vernieuwd. Demper is ook weer oke. Alleen wel veel geluid. Erg zwaar en mooi.
Middenbok moet worden verwijdert.
prijs: 150,-
 
Advertisement - register to remove this

zelfbouw. Merk is niet meer te herkennen. Ook demper is onbekent voor mij. Als ik morgen een foto toestel mee kan krijgen voor LSD, maak er gelijk ook wel een pic van.
 
Wat heeft een achterschijf met de pasvorm van een uitlaat te maken
confused.gif
...

Het enige verschil is dat de remleiding boven het carter langs loopt i.p.v. eronder...

Misschien dat een FireFox z'n kappen verkeerd heeft zitten???

Greetz.
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2:
Wat heeft een achterschijf met de pasvorm van een uitlaat te maken
confused.gif
...

Het enige verschil is dat de remleiding boven het carter langs loopt i.p.v. eronder...

Misschien dat een FireFox z'n kappen verkeerd heeft zitten???

Greetz.
een remschijf neemt ruimte in, veel minder dan een trommel, de uitlaat zat zo dicht langs de velg dat het sootje bij een schijf dus niet paste
smile.gif
 
Precies. Ik was er niet bij, maar hij zei dat ie tegen de velg aanliep. Dat zoo best kunnen, omdat deze uitlaat dus zeg maar zonder uitlaat bocht in 1 keer recht naar achteren gaat en dus vlak langs de velg komt. Bij mij SR heb ik nog een cm over ofzo. Anders liep het expansie gedeelte ook bij mij aan.
 
Mag je er ook wel ff bijzetten dat het ook ZEKER niet op een Aerox past, met van die mooie bolle velgen
smile.gif
...

Greetz.
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2:
Mag je er ook wel ff bijzetten dat het ook ZEKER niet op een Aerox past, met van die mooie bolle velgen
smile.gif
...

Greetz.

een Aerox is ook dubbeldisc, dus zou sowiesow niet passen
smile.gif
 
loopt dus kwa bocht net als een samba 70cc competition ding. ik ben benieuwd, kom op met de pics !
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2:
Vooruit dan: waar blijft gvd het plaatje van die uitlaat
smile.gif
?

Greetz.

mun weggooi fototoestel is nog steeds niet volgeschoten
smile.gif
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top