Uitlaat eraf.

Status
Not open for further replies.
ben je trouwens een meisje? (omdat je niet echt kan sleutelen)
wat voor merk is je scooter? als het een taiwanees is gaat het misschien nog goed komen als je alles netjes houd, heb je zoon pang wang chang ding wat niemand kent.
je mag dan hopen dat je er ook onderdelen voor gaat vinden als hij stuk loopt.
 
1 Uiterlijk
2 4 takt
3 rijd niet hard
4 genoeg redenen gegeven lijkt me zo!

maar als je het perse wilt, gewoon doen..... maar niet raar opkijken als een scootertje met amper geluid je dr dik uitsprint en iedereen je uitlacht!
wahahah wat een redens, 4 takt is lekker zuinig, rijd niet hard daar heb je gelijk in maar daarvoor wil ik nog een andere scooter of schakebrommer bijkopen, en uiterlijk heb je mijn scooter dan gezien? en als iemand me er uit wilt sprinten doet ie dat maar lekker hoor, ik rij voor mijn plezier en niet om te racen :)
 
waarom wil je dan een zwaarder geluid als je toch maar tegen 45 voorbij komt gereden? je weet niet hoe irritant dat is voor je buren en mensen die een keer mogen uitslapen.
 
waarom wil je dan een zwaarder geluid als je toch maar tegen 45 voorbij komt gereden? je weet niet hoe irritant dat is voor je buren en mensen die een keer mogen uitslapen.

begrenzer gaat er ook wel af maar ik blijf voor men plezier rijden en niet om te racen :p
 
waarom wil je dan een zwaarder geluid als je toch maar tegen 45 voorbij komt gereden? je weet niet hoe irritant dat is voor je buren en mensen die een keer mogen uitslapen.

Idd, vind het altijd wel grappig.... die mensen die een vet mooie aerox hebben, met speciale kappensets enzo, en dan tegen mij willen racen @ stoplicht omdat die van mij redelijk std eruit ziet....... 8P+ zwaar geluid als je 45 rijd is lelijk, en gewoon kut voor de buren/omwonende!
 
Idd, vind het altijd wel grappig.... die mensen die een vet mooie aerox hebben, met speciale kappensets enzo, en dan tegen mij willen racen @ stoplicht omdat die van mij redelijk std eruit ziet....... 8P+ zwaar geluid als je 45 rijd is lelijk, en gewoon kut voor de buren/omwonende!
de buren zijn wel wat gewend xD, en ik hoef niet te racen voor een stoplicht, en ik wil zowiezo een andere scooter erbij nemen (Aerox of SR). en hiervoor SPAAR ik en die 4-takt heb ik gekregen toen ik niet zo veel geld had, dus probeer er iets leuks van te maken.

Dus laten we nu ophouden met de discussie, want iedereen mag vinden wat ie wil :)

En als nog bedankt voor alle antwoorden hier!
 
Zonder uitlaat rijden, is één keer politie tegenkomen en je scooter ben je direct kwijt.
Plus dat het geluid nergens op lijkt, en slecht is:p!
 
Zonder uitlaat rijden, is één keer politie tegenkomen en je scooter ben je direct kwijt.
Plus dat het geluid nergens op lijkt, en slecht is:p!
als je even had gelezen bedoelde ik uiteindelijk de demper, maar deze wil ik dus waarschijnlijk vervangen door een open demper(wat iemand hier genoemd heeft).
 
ben je trouwens een meisje? (omdat je niet echt kan sleutelen)
wat voor merk is je scooter? als het een taiwanees is gaat het misschien nog goed komen als je alles netjes houd, heb je zoon pang wang chang ding wat niemand kent.
je mag dan hopen dat je er ook onderdelen voor gaat vinden als hij stuk loopt.

Ik ben geen meisje, ik kan op zich wel wat met scooters maar ik heb zeg maar meer informatie nodig om mijn sleutelen tot een goed eind te laten komen :p
het is een Rex RS460. Ik heb al een plek gevonden waar ze deze onderdelen kunnen krijgen.
 
Deze vraag is nu wel beantwoord. Als je nog andere vragen hebt open daarvoor dan gerust een nieuw topic.

Close
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top