Uitlaat eraf.

Status
Not open for further replies.

jesse073

Well-Known Member
hee mensen!

Is het eigenlijk schadelijk voor de scooter als ik de uitlaat van mijn scooter eraf laat (dit klinkt namelijk stukke beter).

Alvast Bedankt!
 
Advertisement - register to remove this

kijk jongens, ik weet wel iets van scooters maar eigenlijk bijna niks.... dus ik dacht als ik iets hier vraag krijg ik vast goed antwoord maar nee hoor -.-
 
Als jij nu al weet dat het beter klinkt gaan wij er vanuit dat jij ook daadwerkelijk weet hoe dat klinkt. En als je dat zou weten zou je een steekje los hebben in je hoofd als je dat mooi vind klinken.

En ja, het kan schadelijk zijn voor de motor. Er kan veel makkelijker vuil in je cilinder komen.
 
Dan ben je gewoon niet goed in je hoofd.. Of je bent gruwelijk doof dat zou ook nog kunnen.
 
bij mijn 4 takt klinkt het toch beter als met de demper erop hoor....

Bedoel je nu zonder demper, of zonder uitlaat?
Beetje duidelijkheid graag, zonder demper kan in principe geen kwaad, maar deze zorgt voor demping van het geluid en tegendruk van de uitlaat.
Maar weet niet hoe die tegendruk reageert bij een 4-takt.
 
die topics hier worden echt met de dag erger :s ik hoop echt voor hem dat dit een grap is wand zoon aapje wil je niet in je buurt hebben:p
 
Koop er een uitlaat met open demper onder. Probleem fatsoenlijk opgelost.

En voor al die mensen met stoere reacties: een 4takt is geen 2takt he
 
Ook al is een 4takt geen 2takt, als je de uitlaat eraf haalt maakt het alsnog een pokkeherrie. Bij sommige kymco scooters zit er in de uitlaat een schroefje, als je dat eruit haalt maakt het ook al een stuk meer herrie.
 
Ik hoop iig dat je snel gepakt word :p.
Dagelijks komen hier van die ellendige daxjes en monkey's voorbij, wat een tering herrie kunnen die maken zeg! En dat is het ergste niet, er zit geen gang in dus duurt het ook nog eens eeuwen voor ik ze niet meer hoor.
 
Ik hoop iig dat je snel gepakt word :p.
Dagelijks komen hier van die ellendige daxjes en monkey's voorbij, wat een tering herrie kunnen die maken zeg! En dat is het ergste niet, er zit geen gang in dus duurt het ook nog eens eeuwen voor ik ze niet meer hoor.

dankje dat je zo lief voor me bent :+
 
Ik hoop iig dat je snel gepakt word :p.
Dagelijks komen hier van die ellendige daxjes en monkey's voorbij, wat een tering herrie kunnen die maken zeg! En dat is het ergste niet, er zit geen gang in dus duurt het ook nog eens eeuwen voor ik ze niet meer hoor.

dat is hier dagelijkse kost (meestal van die chinese skyteam/lifan rommel) :p al beginnen de "race"filters enzo (of geen pakking tusse je uitlaat) ook mode te worden |(hoe een zwaarder geluid hoe stoerder toch? x|
 
dat is hier dagelijkse kost (meestal van die chinese skyteam/lifan rommel) :p al beginnen de "race"filters enzo (of geen pakking tusse je uitlaat) ook mode te worden |(hoe een zwaarder geluid hoe stoerder toch? x|
het gaat me niet om stoer hoor vind een zwaarder geluidje lekkerder klinke ;)
en ik heb chinese rommel misschien maarja als je niet zo veel centjes hebt....
(jullie zeggen ga dan werken maar dat doe ik dus al....)
 
1 Uiterlijk
2 4 takt
3 rijd niet hard
4 genoeg redenen gegeven lijkt me zo!

maar als je het perse wilt, gewoon doen..... maar niet raar opkijken als een scootertje met amper geluid je dr dik uitsprint en iedereen je uitlacht!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top