Performance70
Jim
Oke bedankt in ieder geval voor de info wat betreft het lassen
Hoe zit het met de aansluiting op de cilinder ?
Gewoon goed aansluitend en niet lekkend
Nu zat ik zelf te denken aan een losse flens waar je de uitlaat vervolgens over heen schuift
Maar moet hier nog iets van een pakking tussen ? of kan dit gewoon koud op elkaar ?
kan gewoon koud op elkaar
En maakt het nog wat uit onder welke hoek de aansluiting verloop naar de rest van de uitlaat ?
Zoals hierbij deze gianelli , zijn het vrij scherpe hoeken en dan rechtdoor naar achteren.
Heeft dit heel veel invloed ?
Zo vloeiend mogelijk (header) en de hoeken hebben zeker invloed en dit bereken !
Hoe zit het met de aansluiting op de cilinder ?
Gewoon goed aansluitend en niet lekkend
Nu zat ik zelf te denken aan een losse flens waar je de uitlaat vervolgens over heen schuift
Maar moet hier nog iets van een pakking tussen ? of kan dit gewoon koud op elkaar ?
kan gewoon koud op elkaar
En maakt het nog wat uit onder welke hoek de aansluiting verloop naar de rest van de uitlaat ?
Zoals hierbij deze gianelli , zijn het vrij scherpe hoeken en dan rechtdoor naar achteren.
Heeft dit heel veel invloed ?
Zo vloeiend mogelijk (header) en de hoeken hebben zeker invloed en dit bereken !