Uitgescholden worden

Erik

Banned
De laatste tijd word ik regelmatig uitgescholden door allerlei mensen enzo. Rij ik ff een rondje op een Runner van een vriend en maak ik ff een mooie slip met piepende achterband, begint gelijk een wijf te zeiken dat ze hoopt dat ik op me plaat ga.

En dan vanmiddag, staat een vuilniswagen rechts op de weg en links staat van die containers. Dus ik wil er langs rijden, loopt die lompe debiele achterlijke kut vuilnisdude zo de weg op. En dan zegt ie tegen mij: "moet je maar niet zo hard rijden". Ik had hem bijna op z'n plaat gemept maar het leek me verstandiger om terug te zeggen "als ik te hard had gereden was jij nu plat" en toen was ie wel ff stil
smile.gif
.
Ben ik nu de enige die dit minimaal een keer per week heeft ???
 
Advertisement - register to remove this

Dat had ik met me ark ook altijd ja (die maakte nogal herrie, ook std. dan lijkt je scooter ook sneller en gaan mensen ook weer sneller zeiken)
maar dat kwam omdat ik toen wel is in de stad reed.
Nu ik die zip heb doe ik dat absoluut niet meer;
1 politie
2 dieven (ze denken, hmmmm, mooie scoot, laten we die gast is volgen.....dan is de volgende dag je scooter uit de schuur gejat. kanker lijers)
3 zeikende mensen enz

en vriend van me is wel is geslagen toen ie reed
hij blies met ze 70 gewoon door de stad langs allemaal mensen, opeens komt er een grote kerel aan die hem keihard op ze rug sloeg
smile.gif

ik reed voorop, dus ik had geluk....
 
als je vol gas door de stad blaast met allemaal mensen dan ben je toch ook erg dom bezig.dan vraag je toch om problemen
 
ja ik ken het ja
smile.gif


Ben ik ff me evo 70 pijp aan het testen, kom ik voor de derde keer aangereden (gewoon stationair knetterend) komt die wappie dierenarts hier naar buiten...

hij: Als je nog een x langskomt schup ik je eraf.
ik: jaja sure ram ik toch wel terug
hij: vet over de zeik
smile.gif
slaat op me helm
ik: sla 'm gewoon vol op ze bek en ben weggereden
smile.gif
later nog een paar x langsgereden maar nix meer gezien
biggrin.gif
 
Dat doet iedereen in Almere. Met z'n scooter
door de winkelstraat blazen, zonder helm op
Ik heb daar nog nooit smurfen controle gezien trouwens. Je ken er ook lekker over de busbaan crossen. Stoplichten springen altijd op groen voor je en die busbaan gaat door de hele stad heen.
biggrin.gif
 
Dus jij woont ook in Almere?
wat voor scooter had je ookal weer?
welke school zit/zat je?
stadt/buiten/haven?

relax he! die busbanen! ik pafde vroeger daar ook altijd op, vet relax!
 
Ik woon in Almere stad
vlakbij het centrum (1km er vandaan ofzo)
waar werk je dan?
Nou, mij zal je er iig niet zien rijden....ik rijd niet in de stad namelijk...
 
Ik word nooit uitgescholden, tenminste voor zover ik kan horen. Maar als ik ga schelden omdat iemand wat doms doet waardoor ik vol in de hangijzers moet dan staan ze altijd raar te kijken net of ik te hard rijd. Ja, want dat doen die scooters allemaal. Ten eerste is me scoot standaard, rijd ik in de stad nooit harder dan 40/50. mag maar 30 maar dan gaan die automobilisten weer tuuteren. Maarre er zijn inderdaad mensen die op die scooters maar aanrijden, maar zeker niet allemaal. Moest ik laatst stoppen voor een auto van rechts. Ik stop zo netjes. Stond ze helemaal raat te kijken dat iemand op een scooter stopt!
 
dat heb ik ook altijd ook al woon ik in een rustig dorpje in west brabant (lekker geen cops, hahaha).

Kom ik daar rustig aanrijden met 50 ofzo, zie ik daar een auto aankomen op een weggetje van rechts, ik rem af zodat tie gewoon door kon rijden, remt dat rare wijf in d'r opel ook af en stopt, dus ik rem nog meer af en ze blijft staan, dus ik gebaar dat ze door kan rijden, staat ze daar te kijken alsof ik van Mars kom!!

dit gebeurt mij wel vaker....
 
tIM: Ik woon niet in Almere. Een vriend van me wel en daar ga ik wel eens naartoe. Hij woont in de Literatuurwijk. We gaan dan altijd over die busbanen racen! Echt wel cool! Stoplicht spingt altijd op groen en dan staan die auto's naar een bus uit te kijken en dan zien ze maar een 'lullig' scootertje! hehehe
smile.gif
 
jaja, ik weet het jonge, die busbanen zijn super relax en lopen door heel almere, je kunt overal komen!
en idd de lichten springen gewoon voor je op groen, ik reed er vroeger ook altijd veel over maar ik heb al is een boete gehad enzo...

erm, ff een tip: RIJDT NIET, MAAR DAN OOK NOOIT OVER HET SPOORBAAN PAD!!!!!!!! Je weet mijn ervaring daar he! NIET DOEN! GEWOON NIET DOEN!
Ook niet in Stedenwijk en Almere-Haven rijden...
 
tIM: wat is er dan bij het spoorbaanpad gebeurd? Berooft door een of andere 'duistere' gast? Of hard op je bek gegaan ofzo?
Waar is dat spoorbaanpad dan?
 
ik zeg 3 dingen:
tim op beta ark
negers
tim lopend terug
ik denk dat het wel duidelijk is he

en waar zou dat pad nou zijn...euh....nou eh....MISSCHIEN NAAST DE SPOORBAAN???????????????
die vriend van je zal het vast wel weten denk ik

Ook oppassen voor Bush (zeg: boes) op een Aerox
allohoewel ik niet denk dat ie geintresseerd is in een x8rs... (no offence)

[This message has been edited by tIM (edited 16 October 2000).]
 
Dat is een voordeel van een x8r-s. Dieven vinden 'm niet zo mooi, omdat ie niet zo populair is. Ik vindt het roch een mooie scooter en daar gaat het toch om?
 
Back
Top