Turbokit uitlaat of Jamarcol uitlaat?

TimER

New Member
Ik wil een nieuwe uitlaat met een zwaar en diep geluid onder mijn piaggio zip zetten. Ik twijfel tussen de Jamarcol uitlaat of Turbokit uitlaat. Welke zouden jullie nemen en waarom?
 
Advertisement - register to remove this

Die had ik al gezien, ik ben van plan om de DB-killer er in te laten, maar dan klinkt de Turbokit niet zo mooi naar mijn mening. De jamarcol klinkt met DB-killer ook gewoon prima. Bij de Turbokit staat duidelijk vermeld dat het om een EU goedgekeurde uitlaat gaat, bij de Jamarcol niet.
Klinkt de Jamarcol niet een beetje te luid als je maar 50 gaat (snor)? En hoe zit dit voor de TK
 
maar dan klinkt de Turbokit niet zo mooi naar mijn mening. De jamarcol klinkt met DB-killer ook gewoon prima.

Je hebt het antwoord al zelf gegeven...

Een uitlaat die meer lawaai maakt is nooit EU goedgekeurd.. Een uitlaat met stofzuiger geluid wel.



Dus of Turbokit en niet mooi klinken maar wel EU goedgekeurd
Of jamarcol die mooier klinkt en niet EU goedgekeurd is.

Nadeel van de tweede is dat je altijd staande gehouden kan worden bij een niet goed gekeurde EU uitlaat.. Daarnaast als je scooter dan ook nog een WOK krijgt, moet je jamarcol uitlaat alsnog eraf want dan kom je er niet mee door de keuring.

Naar mijn mening kan je beter gewoon de originele uitlaat eronder laten, komt namelijk neer op hetzelde.. Voor een 4-takt maakt het toch amper tot helemaal niks uit..
 
Back
Top