"turbo" voor op je scooter :L

Status
Not open for further replies.
maar waarom heeft nog niemand dat geprobeert een compressor. Want je krijgt veel meer power er door. (heeft die museum kreidler die 180 haalde met 50 cc toch ook?)
 
Unknownscoot said:
n00bs vinden dat mooi. Hoe groter hoe sneller.

je hebt het helemaal fout...


Hoe meer herrie, hoe harder je gaat... :L :X



Heb je eigenlijk voordeel erbij als je Nitro (spul dat ook in modelvliegtuigjes gaat) in je tank gebruikt? (slechts een theorie van een gozert van school)
 
ik heb eebs gekeken hoe hard ik ree ongedempt

leek tyfushard maar was +-90 km/h

met demper superlangzaam

was ook +-90 km/h

maakt dus geen reet uit
en ik vind snelle scoots nog het mooist klinken als ze STIL zijn
 
CiRox said:
Heb je eigenlijk voordeel erbij als je Nitro (spul dat ook in modelvliegtuigjes gaat) in je tank gebruikt? (slechts een theorie van een gozert van school)


heb t pas in een puch geflikkert, en merkte dr bar weinig van. Misschien dat t pas werkt als je puur op dat spul gaat rijden. Alleen zal je cilinder dat nooit overleven.

verder een beetje nutteloos, dat turbo apparaat
 
me broer heeft een trubo in zijn bakl maar die is aardig wat groter en is in samenwerking met intercooler en dat werkt goed en op mn neef zijn supra zit er ook zo een op maar is 3x zo groot dus fucking nepshit!!!!! lijkt wel op zo`n ding van een bladblaser!!

mzzls
 
Jeoen said:
me broer heeft een trubo in zijn bakl maar die is aardig wat groter en is in samenwerking met intercooler en dat werkt goed en op mn neef zijn supra zit er ook zo een op maar is 3x zo groot dus fucking nepshit!!!!! lijkt wel op zo`n ding van een bladblaser!!

mzzls

Duss :|
 
Folkert@MinaRally said:
Kompressor wordt toch direct via de krukas aangedreven. Die zou dan toch evenredig moeten (blijven) stijgen met het toerental van de krukas?

Ja , maar de opbrengst niet
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top