:::..TTA.:::Speed-Rox

Vind die Malossi sticker op je deksel een beetje beun :X Beter polijst je hem oid. hehe. Maar die achterkappen worden echt ziek man, BCD Design is echt de shit 8)[/QUOT

BCD - Kiesler - Deluxe - DMP - Standaard

Een beetje combineeren de Z-kappen van delux had ik ook al besteld maar daar hoor ik helaas niks meer van hopelijk dat ze nog een paar hebben:)
 
Hallo Luitjes

Weer eventjes 1 update 21 April naar meppel geweest was zekker een leuke dag. Hebben lekker kunnen rijden. beetje gebankt en sow alleen over de scorre ben ik nog niet tervreden nog niet echt afgesteld.. heb ik de eerste scorre gehaal 18pk met een lompe nare inval toen rollen veranderd.. van 3.2 naar 3.9 gegaan toen 18,8 Dus binnenkort maar eens met de overbrenging en de caberateur gaan werken op de bank

en kwa het sprinten ben ik niet zeer over te spreken eerste keer na een lange tijd goed kunnen starten met de rox. Dus hield hem niet in het begin moes minimaal 3 keer gas trug geven. het subframe slingerd het blok nogal. en de Voorveering zijn beetje licht dus de sub eventjes bekijken hoe ik da ga doen maby vast zetten....... Maar daar ga ik nog eventjes na kijken door dat omhoogkommen en gas trug geven verloor ik in het begin al heel wat tijd....... dus verloor nogal best veel het doel was ook om de machine onder controle probeeren te houden




Eerst eventjes de 2 grafiekjes


18pk



18.8pk



Evil_Lou wachtend bij de technische keuring op goedkeuring sammen met het nieuwe lid van TTA Onder de gebruikers naam mini sleutelaartje



Wachte tot we kunnen gaan voor de sprint



En w8e op het teken sammen met PAtje_Apeldoorn met deze heat won patrick Doordat ik nogal best vaak gas trug gas en gas trug moes geven omdat die anders nogal over de baan stuiterd :lol: vond het ook wel leuk om patrick eens een keer voor me volluit zien te gaan 8) mooi gezicht



Ik Robin en Bjorn



Ik robin en patrick zeer mooie foto



De rox in de zonne schijn sammen met het arkje van Patje_Apeldoorn















De rox op de testbank

Filmpje komt hier onder te staan van de rox op de testbank



Eventjes wat foto's die ik vandaag geschoten heb

Ondertussen heb ik ook nog wat mooie foto's geschoten van vandaag. Ben eventjes weer aan de slag gegaan. Op meeting meppel kwam ik tot me verbaazing er achter dat me polini Evo poullie goedkrom is. Dus eventjes De MHR poulie's er in geknalt. En van sproeier 142 naar 148 en omdat die soms te weinig bezine kreeg. eventjes de spatbord en underseat eve pas gemaakt voor het polysteren. Daarna eventjesafspraak maken voor de bank en dan eens flink aan de slag gaan..


Hier eventjes de foto's


Was lekker weer dus de werkbank maar naar buiten gezet. PS de hydrolische pomp word gereviseerd




























En Zoals Piet paulusma het altijd zegt



Meerderen update's doen valt nog behoorlijk wat te doen het vermogen opkrikken en de rest
 
:: Update 14-05-2007 ::

Weer eventjes een update mensen het leek mij wel eens leuk om de Aerox eens te gaan verlengen niet al te lang dus daar ben ik mee bezig gegaan toen kwam ik bij het subframe verlenger kiesler uit voor die prijs leek het me ook wel leuk om het eens zelf te gaan maken..... Naar het verlenge oooooo shit. sow mag je damwouden niet gaan rijden.... want de achter veer.. is een buis. en er moet deugelijke veering opzitten dus veer gemonteerd en het kon nog net sow mooi.. hij zit dan iets lager ma het kan:p voor damwoude



Even wat foto's van hoe die er nu bij staat

















Het verlengsetje is nog niet helemaal af..de verlengers moeten nog beetje op vorm gesleepen worden. De gouden buisje moet ik even pas maken ivm met de borgclipjes. Dat ga ik de verloop van de week doen of ik op meinzerhagen met... verlengt blok ga rijden of niet dat zie ik vanzelf wel.
 
Ziet er leuk uit Ferdinand! Nu nog wat aan die grafiek doen. Maar dat komt wel in orde.

Succes in Meinerzhagen

Bedankt man idd er moet nog wat aan de grafiek gedaan worden ik heb de poullie's verwisseld op meppel kwammen we er achter dat de polini poullie kromm was dus op meinzerhagen een beetje aan de slag na damwouden de bank op :)
 
Back
Top