:::..TTA.:::Speed-Rox

Hallo Nederland.

Ja idd weer eventjes 1 update.


Vandaag dus weer eens bezig geweest aan de aerox. Voorpoten
er eenmaal in gezet monteerde we het wiel. En ja we hadden het
probleem nog steedsde ruimte tussen de kap en het frame maar nu iets
meer... Snapte er niks van... Eenmaal het wiel er uit vergeleeken we hem
met 1 normaale band . ivm de rox voorwiel ook uitgevoerd is met 1 slick
kwammen we er achter dat het profiel van de Slick nogal hoger licht
dan een orgineele band. Bij een standaard onderkuip past het Allemaal
maar bij de DMP onderkuip noway als je remde dat die na beneden dook
Raakte die de kap. Dus eenmaal eventjes opzoek naar. De oude aeroxband
kwam ik me oude spatbord ook tegen waar ik ooit eens aan begonnen was ma
nooit afgemaakt had vond het wel wat hebben.. Maarja duidelijke probleem
is boven water... Nu wachten totdat me zijschermen aankommen. Maar eerst
deze week de band eventjes overleggen was toch al de bedoeling.

Maar eerst eventjes.. 2 foto's







Meerder update's volgen mensen. Eerst eventjes
wat dingen klaarmaken voor de bewerking straks. Eerst eventjes
de caberateur kelk polijsten. Daarna de voorvelg in de verf afbijt legge.

nou jullie zien het allemaal wel:p
 
Hallo Nederland.

Vandaag weer 1 update naar langzwoege.. Heb ik uit eindelijk me Zijschermen binnen gekreegen. De geruchten gingen rond dat het merk "Delux" er mee ging stoppen was al bang dat ik te laat was. Ondanks de drukte heb ik een tijdje niks aan de rox kunnen doen. Maar de draadpakken we nu weer op. Volgende maand eventjes 1 nieuwe remklauw halle voor achter.. De ouwe is niet meer vers... W8e op me Z-kappe van Delux + de mhr whoop remschrijf voor achter. Daarna even afstelle moet dan wel wat mooier weer worden. Daarna even banken en dan op naar het optic spuiten plamuuren polysteren. Maar eerst eventjes wat foto's hoe de Rox er nu bij staat natuurlijk..
















Kwa idee's van hoe ik het nou allemaal met de kappen ga doen ben ik nog niet over uit maar dat komt wel......
 
Neem aan dat je geen SBO gaat rijden, omdat je je carterdeksel zo extreem getuned hebt. Verder begint het al aardig eruit te zien. Ben benieuwd naar het eindresultaat
 
Neem aan dat je geen SBO gaat rijden, omdat je je carterdeksel zo extreem getuned hebt. Verder begint het al aardig eruit te zien. Ben benieuwd naar het eindresultaat


Bedannkt.
SBO ga ik idd niet rijden ma over deze cartercap gesproken deze blijfd er niet op.. Komt nog een TP carterkap
 
hey
ziet er allemaal leuk uit, in ieder geval lekker aan het sleutelen :)
die zijkappen van deluxe zijn echt ziek :D wel even gaas er achter doen? of je schuurt de binnekant helemaal glad en dat spuit je ook even mooi.
 
hey
ziet er allemaal leuk uit, in ieder geval lekker aan het sleutelen :)
die zijkappen van deluxe zijn echt ziek :D wel even gaas er achter doen? of je schuurt de binnekant helemaal glad en dat spuit je ook even mooi.


nee ik denk toch dat ik voor het race gaas ga als ik dat nou weer helemaal moet polysteren plamuuren en strak moet gaan maken vind ik opzich nie staan het gaat me om die gate om dat weer dicht te maken......:p

maar thnx voor je reactie..



Vandaag weer eventjes 2 foto's gemaakt hoe die er bij staat





 
:: 22-03-2007 ::



Update.

De Eerste update naar een lange tijd en in de vernieuwde Topic.
Vandaag de Aerox dus weer eens aangetrapt. Na aantal keren kicken bleek dat de rotor. Nog niet helemaal vast zat dat allemaal in orden gemaakt weer opnieuw gezet en goed. Ging die meteen aan. Wat aan de caberateur in stelle dat die lekker gestationerd liep wat minuuten laten lopen en es kijken wat die nou perse dus eventjes op de straat gereden ik zeg er niks over. Dat zien jullie allemaal vanzelf wel + de scorre. Maar goed dus weer eventjes 2 foto's gemaakt binnenkort komt er 1 filmpje jongens

Oja en tussen door ik ben toch maar trug overgestapt naar een bewerkte waterpomp geen elecktronisch waterpompje meer dus.








 
:: 28-03-2007 ::

Vandaag weer een update dan luitjes. Vandaag met patje en robin naar josdijkman geweest ze hadden vervoer nodig. Toen kreeg ik van patje een TP Carterkap die ik voor me verjaardag al zou krijgen. Even later kwam me neefje langs met 1 klein filtertje. De zelfde kleur als me ophoogblokje en de ronding van me veer dusja dat combineerd mooi. Dus eventjes op de Lucht inlaat van de Carterkap gezet. :wink:

Heb eventjes remblokjes er in gezet. Alleen nog eventjes een keer afspraak maken met msb parts voor mijn. MHR whoop remschrijf.
En binnenkort eventjes met Matthew "V&M"praten over de datum warneer we gaan banke daarna ga ik me volledig storten op het uiterlijk van de aerox.


nu eventjes de foto's die ik gemaakt heb vandaag,



Moet nog eventjes kijken hoe ik dat met de filter fix die zit een beetje lomp tegen. De Underseat aan



eventjes stikkers gekregen van jos. Even reclame toch totdat ik me scooter ga spuiten


tussen door meerderen update's zullen naar het banken kommen ik ga teidens het banken nog eventjes filmen natuurlijk en de rest van de informatie zul je wel te weten kommen
 
Vind die Malossi sticker op je deksel een beetje beun :X Beter polijst je hem oid. hehe. Maar die achterkappen worden echt ziek man, BCD Design is echt de shit 8)
 
Naja wat ik gisteren bij hem en hij vond wel vett staat ik zelf zou het ook niet
Doen,
Maar dat moet die zelf weten,
Fer kappen begin al leuk te staat tp carterkap ook maar toch zou ik die filter weg halen :p

Mvg Patje_apeldoorn
 
Naja wat ik gisteren bij hem en hij vond wel vett staat ik zelf zou het ook niet
Doen,
Maar dat moet die zelf weten,
Fer kappen begin al leuk te staat tp carterkap ook maar toch zou ik die filter weg halen :p

Mvg Patje_apeldoorn


Ik vond deze wel eve lache. hij past sowie niet lkkr. Dus verganing zit er zekker in....
 
Back
Top