:::..TTA.:::Speed-Rox

Idd klonk niet erg super mja dat heb je hierboven ook al gehoord:p. Komt vast goed met ding. Woont mooi in de buurt dus zal je nog wel is tegen komen.
 
Hallo Nederland.


Eventjes weer 1 update Voor 2007



Me kapjes zijn binnengekommen. De Kiesler Evo2 monoseat. En de bcd Undercover. Over de kleur van de kappen ben ik nog echt niet uit op me werk zie ik sowveel kleuren dat het moelijk word om een kleur te kiezen.
Maar eerst eventjes alle kappen binnen hallen dan nog eventjes bewerken. Zoals de bcd zitten nog gleufen in. dat wil ik dicht maken. Over het achterlicht gesproken. dat ga ik niet dicht maken komt race gaas achter. Omdat je altijd wel ziet dicht Gepolysterd. Dus nog flinke plannen met de kappen. Komt allemaal wel duidelijkheid in 2007. Ga me eerst me volle aandacht op het banken zetten. Ga dus over 2 weken naar RSB sammen met V&M om eventjes te banken en de scoot eventjes lekker afgesteld te krijgen. maar nu veelste veel gelult. Heb eventjes wat oude kapppen gepakt en eventjes de nieuwe kappen daar op gezet om te kijken hoe het staat nou hier wat foto's.















En eventjes 1 foto van de kapjes die ik tot nu toe al bij mekaar heb



Over de zijschermen gesproken is die planning veranderd eerst was het plan dat ik de kiesler zij schermen zou gaan hallen maar vond het ma niks meer. Dus deze is het geworden.




Eventjes 1 planning vooruit omdat er geen update meer komt in 2006.
De stage6 slick voorband word vervangen door 1 standaard voorband weer en de voorband die op het voorwiel zat komt op me 2e project ook als achterband. En er komt 1 nieuwkroonstuk..


Maar ik wens jullie alvast een prettige feestdagen toe... en en prettige jaarwisseling
 
Hallo Nederland.

Eventjes weer een update. Maar voordat ik daar mee begin wens ik jullie allemaal nog de beste wensen...


Uiteindelijk heb ik Aeroxvoorpoten gevonden. Alleen ze zijn echt afschruwelijk lelijke kleur... Maar daar gaat het niet om verfafbijt is er lol. Dus de aerox kan weer omhoog. Het probleem met de onderkuip dan opgelost hij gaat nog wel iets naar de lage kant toe.. Dus hij gaat niet max omhoog. Daarna de kappen eventjes de Onderkuip monteeren. Nu alleen nog wachten op antwoord van Marco XSH over me zijschermen. Deluxe Daarna Eventjes de overige kappen schuuren strakmaken. De rest van de nieuwe kappen eventjes marteeren. En dan kunnen ze na me werk voor een leuk kleurtje...

Wat moet er nog aan de rox verder gedaan worden.
Laast ging de killswitch beetje flippe dus op onderzoek uit geweest was die kapot dus eventjes nieuwe hallen.. + een achter remschrijf MHR Whoop

De Rest kwa uiterlijk en sow durf ik allemaal nog niet te zeggen ik ga daar eerst nog es lekker over na denken...


de Lelijke kleur van de voorpote

Meer update's volgen mensen
 
Sorry voor het late poste kon in een keer ma het merkte me in een keer op:p dus.

Tussen door heb ik me Rox frame ook 1 kleurtje gegeven Liela Blauw waarom lielablauw ik vind het een vette kleur en dat kleur als frame zie je nooit dus keertje wat apart...













Meer update's volgen mensen
 
Gedver, welke debiel haalt het in ze hoofd ze poten die kleur te spuiten :+. Suc6 met het opknappen ervan.

ik heb deze van iemand overgekocht uit me msn ik denk eerder dat 1 meisje dit zou wou of sow.. zelfs de keeringen zijn mee gespote:O die ook eventjes verversen ma echt een lelijke kleurrrrrr
 
Hallo Nederland eventjes kleine update:p

eenmaal thuis gekommen. Van een rustig weekend kwam ik in me kamer
lag er dit...



Me moeder lache ze vond die kleur sow lelijk dat ze eens actie had ondernomen en de pot verf afbijt uit me beunhok heefd gepakt en eens aan de gang is gegaan... LOL dus morgen eventjes de voorpoten er onder schroefen onderkuip er alvast op....


Planning:

Voorband van de rox de slick er afhallen ML50 voorop
De slick achter band komt op me 2e project.

Nieuwe killswitch.

Wat plamuurhallen + polyster. NEE niet alle kappen worden met elkaar verbonden voorkap moet ik nog strak maken dus wat plamuur toepassen. en in de voorconsol. Ga ik nog home made aanpassingen doen maarja dat zien jullie allemaal van zelf:p
 
Back
Top