[trial biking] ownend spelletje

Joost@aerox

3BR Tuner
bruut trial bike spelletje
:)

het is de bedoeling dat je de 2 banen aflegd zonder strafpunten te krijgen, dus niet vallen, en niet te lang over doen.

met pijltje omhoog geef je gas en met pijltje naar beneden rem je. de pijltjes naar links en naar rechts helpen je je evenwicht te bewaren.

het is wel uberverslavend 8)

het is me nu al best vaak gelukt om 0 punten te halen, ook fron/backflips @ baan 1 ziijn koel :W
bij de laatste hindernis @ baan 1 maakt ik net een 3 dubbele backflip :7

post je resultaten!
 
Advertisement - register to remove this

dit spel is vet ! :)

enige nadeel is dat het nog best moeilijk is :), ik heb ergens ook nog zo'n spel liggen, zeer oud, maar zeer vet :)

edit, 103 punten ofzoiets :p , zijn er nog meer levels of ..... ?
 
weet iemand hoe dat heet ? het is een oud spel met een moter, zelfde controls, en dan moet je appeltjes verzamelen om door te gaan naar volgende level... ik d8 iets van super cross, weet niet zeker......... :?
 
:)
idd wel een kewl spelletje, lijkt erg veel op een spelletje dat ik ooit een keer heb gehad, daar had je ook best veel banen.

/edit

bij die 2e baan net na die eerste hoge heuvel heb je een v-vormig gat, daar kan je backflips in blijven maken :) Btw, frontflips kunnen ook hè :!
 
Originally posted by D10N
weet iemand hoe dat heet ? het is een oud spel met een moter, zelfde controls, en dan moet je appeltjes verzamelen om door te gaan naar volgende level... ik d8 iets van super cross, weet niet zeker......... :?

Dat is elastomania www.elastomania.com. Die ook veel leuker is als deze, leuk geprobeert maar is gewoon gestolen.
 
Originally posted by D10N
weet iemand hoe dat heet ? het is een oud spel met een moter, zelfde controls, en dan moet je appeltjes verzamelen om door te gaan naar volgende level... ik d8 iets van super cross, weet niet zeker......... :?
Elasto Mania. Ik heb de full version, en idd elma is VEEL leuker dan dit gare spel :]
 
Back
Top