tomos snorfiets ombouwen

Status
Not open for further replies.

zjenja

Well-Known Member
Hallie iedereen,

Ik ben bezig een tomos snorfiets om te bouwen tot een bromfiets.
Ik wou vragen of iemand weet of dit zomaar mag, gele stickers erop en als bromfiets verzekeren.
Moet er niks gekeurd worden? Ik heb gehoord dat er een goedkeuringscode op het frame staat en dat men daaraan kan zien dat dit eigenlijk een snorfiets moet zijn.

Weet iemand wat ik allemaal moet relegen om zo 'legaal' mogelijk bezig te zijn?
 
Advertisement - register to remove this

Dat frame is exact hetzelfde als die van een bromfiets!
Het enige verschil bij Tomos tussen brom en snor is de carb, uitlaat en achtertanwiel (en nog paar kleine dingetjes) volgens mij.
 
Nee het verschil tussen snor en brom is de letter voor het goedkeuringsnummer. Maar waarom als brom verzekeren. Nu kun je legaal zonder helm rond rijden, is toch stukken beter.
 
gewoon naar brom aanpassen, oranje stickers op doen en verzekeren als snor, valt best leuk rijdend te krijgen.
 
Originally posted by Niels
gewoon naar brom aanpassen, oranje stickers op doen en verzekeren als snor, valt best leuk rijdend te krijgen.

probleem is dan alleen dat je met het goedkeuringnr zit nielsje..

marco had er ook een vette boete voor gekregen met zn ciao, bleek achteraf toch een bromframe te zijn terwijl hij als snor verzekerd was..
 
Als je hem wil ombouwen(wat ik ook ga doen:p)
heb ik van een vriend gehoord dat je het beste een 18mm carb snel circuit uitlaat 70cc cilin met membraam dan ga al richting de 60:p
 
Als je hem wil ombouwen(wat ik ook ga doen:p)
heb ik van een vriend gehoord dat je het beste een 18mm carb snel circuit uitlaat 70cc cilin met membraam dan ga al richting de 60:p


Ja... tuurlijk

dan ga je op je bek zonder helmpje, ligt je hele kop open en ben je jezelf aant vervloeken dat je niet geleerd hebt voor een rijbewijs :)
 
hallooooooooooooooooooooooooooooooooo

2003, hoe de fuck krijg je het voor elkaar om dit te kicke zeg damn
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top