tomos s25 help? beginner..

beginner-st

Well-Known Member
ik heb een tijd geleden een vastloper (volgens iemand ) gehad
maar nu stond die een maandje even in de schuur en was verhuist
dus wou hem weer aan de praat krijgen
maar heb er echt totaal geen verstand van dus vandaag ging ik er een beetje meekloten en starten en toen startte die ging ik beetje met draadjes en lucht filter kloten enzo en een stokje in uitlaat gepropt omdat die lekte want ik krijg die uitlaat er niet af(boutjes zijn doorgedraaid ofzo) dus wou schoonmaken met stokje (van vishengel) ja vaag maar waar en die zit nu vast afgebroken dus heb ik er maar in laten zitten
en toen startte en deed me tomos het ineenkeer
dus ik wou gaan rijden maar nu elke keer
op het begin stotterd die echt heel erg ( dus gas uit gas aan) als ik dan ff door probeer te rijden dan gaat die ineenkeer optrekken en doet die het (wel met best veel lawaai) heeft iemand een idee hoe dit komt?

ik ben echt een beginner..
cheer.gif
 
Advertisement - register to remove this

mja , heb je de cilinder laten honen dan?

heb je deze er weleens af gehad?

maar is het mischien niet beter de brommer te LATEN maken? aangezien je nu al genoeg aan het vernielen bent?
 
mja , heb je de cilinder laten honen dan?

heb je deze er weleens af gehad?

maar is het mischien niet beter de brommer te LATEN maken? aangezien je nu al genoeg aan het vernielen bent?


nee heb ik er nog niet afgehaald

als ik hem LAAT maken dan kost het rond de 200 euro zei die dealer... en voor zo ding ga ik echt geen 200 euro betalen

maar kan het ook aan de uitlaat liggen? want heb nunet zon 10 km gereden en ging goed alleen met dat lawaai dus

sorry ben echt beginner..O-)
 
Honen + Nieuw zuigertje bij het adresje wat ik ken kost ongeveer 50-55 euro.. Dus 200 lijkt me een ''beetje'' overdreven.
 
Back
Top