Toerental begrenzer Welke??

cxl said:
nee. Ik heb er oon 1. Ik start gewoon de scooter en doe gewoon 2 keer kort , 1 keer lang , 1 keer kort , 1 keer lang en dan kan ie vlammen. Als er nou bij een rollerbank word gezegd vaan an laten staan. ff snel van contact en weer snel op contact zetten dan blijft ie lopen meer de begrenser is dan weer in :)

Ik heb er ook een en dat hoeven ze niet te merken, want ik heb mn papieren in de buddy liggen ;) Smurf: "mag ik je papieren even zien?" Maar natuurlijk *klik* (want ik heb een neos en dan moet ie van contact af om de buddy te openen :D) Dus bij mij is dat geen probleem
 
ik heb pinasco met afstand bediening als ik hem start gaat hij 45 en als ik op het afstandbediening je druk dan kan hij vlammen :)
ben al een paar keer gepakt om op de rollerbank te zetten en heb nog geen boetes gehad ;) +ralf+
 
Begrenzer

Het Is Leuk Om Er Een Begrenzer Op Te Hebben Maar Als Je De Zware Kant Op Gaat Evo Speed Pro Race Dan Heeft Een Begrenzer Zeer Weinig Nut Dat Hoor Je Te Zwaar Als Ie Heel Blijft
 
de echte kans om gepakt te worden met een begrenzer met een race uitlaat is zwaar groot. je moet maar echt geluk hebben en hard in je handjes knijpen van geluk dat je een beetje mongole agent heeft.

ik ben er toch wel zwaar van overtuigd dat je beter een begrenzer kan hebben als je een dikke pot onder je scooter heb, en hem dan netjes traag laat lopen dat dat veel minder opvalt dan dat je een terugloper hebt, of een race achtig uitziende uitlaat eronder hebt.
 
ik zeg altijd maar zo

wie zo stoer is om ze brum 100 te laten lopen.. moet ook een stoere vent zijn en de boete accepteren:) ze pakken je toch wel .. en als je genaaid word op een begrenzen dan nemen ze je scooot mee naar utrecht voor grote controlo...
je krijgt hem dus terug met kapschade :)
 
ik kan je vertellen dat je je scoot zowiezo moeilijk terug gaat krijgen in deze tijden. Zwolle = grootte aanpak scooters binnenkort, rotterdam en omstrekken = grootte aanpak scooters, grootte steden hetzelfde verhaal.

of een project scooter, of gigantisch veel geluk hebben, of standard auspuff tjoening.
 
ps, je zegt wel dat je dan gewoon een stoere vent moet zijn die de boetes accepteerd, vroeger kon je zoiets nog zeggen, maar nu ben je per direct je scooter kwijt...
 
ModKid said:
ps, je zegt wel dat je dan gewoon een stoere vent moet zijn die de boetes accepteerd, vroeger kon je zoiets nog zeggen, maar nu ben je per direct je scooter kwijt...

Als je over de 2.0 kw komt wel ja

Maarja ik ga met dinges :D mee dat je wel je boete moet betalen die je krijgt , jijzelf zit fout , ok tuurlijk probeer je eronder uit te komen , maar een begrenser heeft niet altijd veel zin , als je nou bijv 80 gaat hoef je nieteens een begrenser te nemen , kans dat ze het op de rollerbank merke is groter dan dat je met een boete van 95€ wegkomt ipv dat ze die begrenser vinden
Als je nou 100 loopt , zet hem dan op zo dat hij 80 loopt ofzo , dan kom je er mischien onderuit met een kleine boete ( onder de 2 kw )

Want als je 100 rijd en je probeer hem ook nogeens onder de 0,5 kw te krijge dat gaat niet echt lukke maarja

Ga je gang koop een begrenser , khoop dat ze em vinde , moet je is kijke wat er dan met je scoot gebeurd
 
Remco 4 Life said:
Als je over de 2.0 kw komt wel ja

Maarja ik ga met dinges :D mee dat je wel je boete moet betalen die je krijgt , jijzelf zit fout , ok tuurlijk probeer je eronder uit te komen , maar een begrenser heeft niet altijd veel zin , als je nou bijv 80 gaat hoef je nieteens een begrenser te nemen , kans dat ze het op de rollerbank merke is groter dan dat je met een boete van 95€ wegkomt ipv dat ze die begrenser vinden
Als je nou 100 loopt , zet hem dan op zo dat hij 80 loopt ofzo , dan kom je er mischien onderuit met een kleine boete ( onder de 2 kw )

Want als je 100 rijd en je probeer hem ook nogeens onder de 0,5 kw te krijge dat gaat niet echt lukke maarja

Ga je gang koop een begrenser , khoop dat ze em vinde , moet je is kijke wat er dan met je scoot gebeurd

jongen leer lezen ofzo, der staat 2 posts boven ofzo dat ik tegen elektronische begrenzers ben... pff
 
Daarnaast zullen ze hem ongebgrensd testen en je een extra boete geven (150 euro) voor het hinderen van de cop.

Maar niet dat als ze hem vinden dan ie naar de oudijzerboer kan hoor :p
 
Multivar said:
Daarnaast zullen ze hem ongebgrensd testen en je een extra boete geven (150 euro) voor het hinderen van de cop.

Maar niet dat als ze hem vinden dan ie naar de oudijzerboer kan hoor :p

wel als je de 2kw haalt, de regeltjes in de grootte steden zijn veranderd.
 
ModKid said:
ik kan je vertellen dat je je scoot zowiezo moeilijk terug gaat krijgen in deze tijden. Zwolle = grootte aanpak scooters binnenkort, rotterdam en omstrekken = grootte aanpak scooters, grootte steden hetzelfde verhaal.

of een project scooter, of gigantisch veel geluk hebben, of standard auspuff tjoening.

Pakken ze ook mensen met een standaard terugloop uitlaat? Zoals di-tech, sr2000? Beta ark terugloper, benelli, phantom, firefox.. of zien ze die wel als een standaard uitlaat? Zou lullig zijn als ze je daarmee zouden naaien.
 
ModKid said:
wel als je de 2kw haalt, de regeltjes in de grootte steden zijn veranderd.

Vaag dat ze de regels al niet Europeesch aanhouden ok maar als ze dan per gemeente hun regels al gaan bouwen }:O

Hie rin Hilversum tok ik hem laatst ook over de 2kw en die sjaak vertelde me dat ze tegenwoordig niks meer innemen.

Daarnaast moet de OvJ daar over bepalen volgens mij.
 
ik had vroeger zo'n morsecode begrenzer :)

Ik vond hem goed, was alleen een beetje kloten om hem netjes te laten rijden.
 
MinaRallyLC said:
Pakken ze ook mensen met een standaard terugloop uitlaat? Zoals di-tech, sr2000? Beta ark terugloper, benelli, phantom, firefox.. of zien ze die wel als een standaard uitlaat? Zou lullig zijn als ze je daarmee zouden naaien.

ik reed met +/- 60 voorbij een motoragent die zat te wachten bij het uiteinde van een tunneltje, tijdje later was er een rollerbank melding.

ik had standaard geluid, hield me niet aan, mischien geluk, dunno. Was weer rbank in het dorp bij mij. ik op de fiets gestapt beetje rond gereden, zag een motor agent rijden. stond een opa bij het stoplicht, en reden paar standaard scooters rond. hij reed gewoon door op zoek naar mensen met herrie.

mjah ligt maar net aan de agent hoor. vrienden van maten van me met standaard uitlaat zijn ook gewoon aangehouden.

je moet min of meer geluk hebben, maar standaard uitlaat valt echt veeeel minder op. heb je dan een begrenzer, en je zorgt dat ie in je cdi zit ! en de schakelaar eruit ziet als een ledje o.i.d, dan heb je erg weinig kans dat ze het door hebben.

Aidix @ forum hier, en meneereric @ forum hier, rijden met een standaard look uitlaat, maar wel met 70cc, nooit problemen gehad zover ik gehoord heb.
 
Back
Top