TK: MHR 70cc uitlaat Minarelli horrizontaal!!

Status
Not open for further replies.

Alfonso

Well-Known Member
Ik heb een MHR uitlaat voor minarelli te koop, is in perfecte staat, geen deuken.
400,-

------------------
Aprilia SR Max Biaggi: 70CC MHR TEAM, MHR UITLAAT, MALOSSI TC UNIT, MALOSSI OVERANGE, HEBO 12MM KRUKAS, POLINI EVO MEMBRAAN, 21MM Dellorto, 2G KOPPELING, TOP CARTERDEKSEL, TOP ACHTERVEER, MONOSEAT, Stealth voor veering, Aerox Motor(D.D)+ WIELEN, Omgebouwde Stealth koplamp, Stalen remleidingen.....:):):)
 
Advertisement - register to remove this

Wou jij ook al niet de Nardo van Proz kopen, maar dat had je gecancelled omdat je gene pieken had? Weet het niet zeker hoor, herinner me zoiets.

Zeker nog een rekening openstaan bij Malossi
tongue.gif


Sorry, kon het niet laten.

gheghe
smile.gif
 
Originally posted by kneiter007:
he panda ik zou die uitlaat niet kopen hoor, als je nou al 160 rijd wat zal hij dan wel niet rijden???????
biggrin.gif

die was gestolen door zijn vrienden als grapje
biggrin.gif
 
JA je hebt gelijk RUUD, ik word er ook niet goed van, steeds dat achterlijke gezeik erdoorheen,

Originally posted by Ruud:
pleur op met dat offtopic gelul

er wordt hier een uitlaat verkocht ja?



------------------
Aprilia SR Max Biaggi: 70CC MHR TEAM, MHR UITLAAT, MALOSSI TC UNIT, MALOSSI OVERANGE, HEBO 12MM KRUKAS, POLINI EVO MEMBRAAN, 21MM Dellorto, 2G KOPPELING, TOP CARTERDEKSEL, TOP ACHTERVEER, MONOSEAT, Stealth voor veering, Aerox Motor(D.D)+ WIELEN, Omgebouwde Stealth koplamp, Stalen remleidingen.....:):):)
 
die nardo van prozhen schijnt niet goed te zijn (hoorde ik van iemand die prozhen kent) want die had hem onder zijn scoot gehad en ik had wel geld maar elke keer als we een afspraak hadden ging het niet door door hem omdat hij niet kon. en die uitlaat is voor een aerox FF VOOR ALLE DUIDELIJKHEID, IK HEB ALLEEN EEN AEROX
 
Hoezow is ie niet goed?
Hij is alleen zwart gespoten.
en van wie hoor jij dit?
jah je hebt een aerox met std. uitlaat die 160digi gaat.
 
horen jullie dat, mijn aerox gaat met standaart uitlaat 160 digi, en dat zegt prozhen. van wie ik dat heb gehoord, van jefrey. en 2 meyer is gewoon veel te veel voor een 2e hands nardo waarvan jij niet eens de 1ste eigenaar bent, hij bij de bocht aan het roesten is en hij is zwart gespoten, nou zal de rest wel lullen dat het niet duur is maar dat boeit niet veel.
 
he panda ik zou die uitlaat niet kopen hoor, als je nou al 160 rijd wat zal hij dan wel niet rijden???????
biggrin.gif
 
Jah, je hebt niet echt veel verstand van uitlaten/tuning/scooters eh? Je weet niet eens wat een nardo is.
Mja, uitlaat is al verkocht.
 
Originally posted by PaNDeMoNi:
horen jullie dat, mijn aerox gaat met standaart uitlaat 160 digi, en dat zegt prozhen. van wie ik dat heb gehoord, van jefrey. en 2 meyer is gewoon veel te veel voor een 2e hands nardo waarvan jij niet eens de 1ste eigenaar bent, hij bij de bocht aan het roesten is en hij is zwart gespoten, nou zal de rest wel lullen dat het niet duur is maar dat boeit niet veel.


blablabla...aarz...pfff.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top