Tips voor roller-bank

Status
Not open for further replies.
Edwino said:
gewoon zeggen dat je geen benzine meer hebt om bij de rollerbank te komen, moet natuurlijk wel je benzinemeter kapot zijn he :p

Denk niet dat dat zal werken.... Ze willen waarschijnlijk zien dat je dat ding probeert te starten zodat je alsnog mee kan.
 
k heb ook nog iets bedacht: zeg maar gewoon een killswitch die uit gaat als je afstapt ofzow bvb aan je broek vast maken met visdraad ofzo iets. miss werkt t ook wel niet wor k hoor et wel
 
ProjectRox said:
Denk niet dat dat zal werken.... Ze willen waarschijnlijk zien dat je dat ding probeert te starten zodat je alsnog mee kan.
nee maar echt
ik was laatst aant rijden vlakbij ons huis, beetje afstellen, ik had nog gewoon overall aan, geen helm, geen kappen.
de politie agent op motor gebaarde dat ik moest stoppen, ik netjes stoppen.
politie: "dat ding ziet er aardig opgefokt uit, kom maar even mee naar deventer naar de rollerbank"
mijn tellertje stond helemaal onderin en het is nog wel 8 km, toen heeft ie me papieren gecheckt bij mij thuis en hij vond het wel goed.
Toen heb ik nog ff een praatje met hem gemaakt en hij ging weer op z'n splinter nieuwe bmw motor :)
aardig agent btw

/edit
hij zei wel dat ik het de volgende keer op onze eigen oprijlaan moest gebeuren, anders was ik wel aan de beurt
 
Edwino said:
nee maar echt
ik was laatst aant rijden vlakbij ons huis, beetje afstellen, ik had nog gewoon overall aan, geen helm, geen kappen.
de politie agent op motor gebaarde dat ik moest stoppen, ik netjes stoppen.
politie: "dat ding ziet er aardig opgefokt uit, kom maar even mee naar deventer naar de rollerbank"
mijn tellertje stond helemaal onderin en het is nog wel 8 km, toen heeft ie me papieren gecheckt bij mij thuis en hij vond het wel goed.
Toen heb ik nog ff een praatje met hem gemaakt en hij ging weer op z'n splinter nieuwe bmw motor :)
aardig agent btw

/edit
hij zei wel dat ik het de volgende keer op onze eigen oprijlaan moest gebeuren, anders was ik wel aan de beurt

Mmm heb je wel geluk gehad lijkt mij dan. Sommigen doen er echt alles aan om je mee te nemen....

Die agent die mij toen es aanhield was ook wel aardig maar van die domme vragen stellen ze dan.... Ik had zo vaak gezegt: Dit is niet mijn scooter ik wou ff test rondje maken. En vroeg ie alsnog naar de verzekeringspapieren... Nou zeg je het is mijn scooter niet. Jah dat vraag ik niet....
Zei die nadat ie mij de boetes had gegeven: Ziet er ook aardig snel uit he. Valt wel mee. Jah maar als ik em op de roller zet zou die wel te snel gaan. Gewoon mee werken dan gaat het allemaal wat soepeler :).
 
Ik ben 1 keer gepakt door motorjute, mee naar rollerbank..

Deed dus net of het me niks uitmaakte, gewoon netjes doen enzo net of hij niet opgevoerd is.. toen hij erop stond zei ik dat ik net een nieuwe cilinder had en of hij daar rekening mee wou houden..

Bij de 0,4 kw stopte hij en hij zei ik geloof het wel :)
 
PuttenSR said:
Ik ben 1 keer gepakt door motorjute, mee naar rollerbank..

Deed dus net of het me niks uitmaakte, gewoon netjes doen enzo net of hij niet opgevoerd is.. toen hij erop stond zei ik dat ik net een nieuwe cilinder had en of hij daar rekening mee wou houden..

Bij de 0,4 kw stopte hij en hij zei ik geloof het wel :)

Gewoon beetje scheinheilig doen en mee werken. Beter dan gaan schelden en vloeken etc. Voor de rest lijkt mij die eurobegrenzer nog steeds wel fijn. Denk dat die er wel op komt hier.
 
Maar je kan wel zien dat ze er geen reed verstand van hebben. Ik had mijn orginele uitlaat op mijn aprilia zo'n dikke uitlaat met een vastgelaste demper en een hitteschild. Vroeg ie of dat een opvoeruitlaat was? :p

En laatst reed een vriend van me zonder helm politiemotor langs rijden. Je moet wel je helm opdoen als je rijdt. Okee zal het voortaan doen . Okee is goed doei. Ik dacht van wat een eikel ik wordt om de kleinste dingen gepakt en hij komt er genmakkelijk mee weg :D
 
het ergste wat ik heb gezien een klein meisje op zo elektrische step...en ja hoar motorrijder erachteraan moest ze meej...zat geen GOEDKEURING op...en toen kwam het...ZE Moest op de roller :S...uiteindelijk vonden ze dat hij vernietigt moest worden ofzo omdat geen goedkeuring heeft..dus hij was in beslag genomen stond ze dan..
 
G-Ilera said:
het ergste wat ik heb gezien een klein meisje op zo elektrische step...en ja hoar motorrijder erachteraan moest ze meej...zat geen GOEDKEURING op...en toen kwam het...ZE Moest op de roller :S...uiteindelijk vonden ze dat hij vernietigt moest worden ofzo omdat geen goedkeuring heeft..dus hij was in beslag genomen stond ze dan..

wtf,...wat is dat nou voor geintje,..idioten.
 
ja zo dacht ik dus..ook...Je heb echt toffe erbij zitten...maar ook hele foute..echt nog zo van 'We vinden dat hij niet meer op de openbare weg mag verschijnen ..bij deze word je Elektrische step ingenomen...

maarja ik ga al Ontopic..

nog 1 vraag dan..ik heb een 70cc stel ik zet daar een begrezner op horen ze dat dan niet..of stottert die niet dan..


:phierna ben ik ontopic hah
 
G-Ilera said:
ja zo dacht ik dus..ook...Je heb echt toffe erbij zitten...maar ook hele foute..echt nog zo van 'We vinden dat hij niet meer op de openbare weg mag verschijnen ..bij deze word je Elektrische step ingenomen...

maarja ik ga al Ontopic..

nog 1 vraag dan..ik heb een 70cc stel ik zet daar een begrezner op horen ze dat dan niet..of stottert die niet dan..


:phierna ben ik ontopic hah


Meestal hoor je het wel als 70 word ingehouden maakt ie veel minder toeren. :)

en met begrenzer gaat hij idd meestal stotteren
 
op iedere rollerbanl staat altijd dat de persoon 75 kg meot zijn,voorklem vast,en bestuurder meot normale zithouding en de stang vasthouden.maar als ik heir footo's van maak als me scooter erop staat en hun doen die dingen niet word de boete dan ongeldig verklaard??????
 
Hij moet MINIMAAL 75/80 kg wegen.. Verder als je foto's maakt kan je daarmee bezwaar aantekenen.. Grote kans dat de boete ongeldig wordt verklaard.. Maar betekent niet dat als 1 van die dingen niet klopt gelijk de boete ongeldig is..
 
Ik heb mabey een ideetje. gebaseerd op prop in uitlaat ;). Geen id of iemand het wil proberen, anders doe je het eerst ff met gaare uitlaat. maar je moet gewoon iets regele een soort schroef die je in en uit je uitlaat ken draaien dmv elek motertje ofzo :S dan heb je gewoon een verstelbaare prob zeg maar..
 
Erwin280 said:
Ook zoiets als jij een inbreker in elkaar mept dan krijg jij een boete en/of gevangenisstraf wegens mishandeling. Je moet jezelfs mogen verdedigen in je eigen huis vindt ik.

Het is misschien een beetje offtopic maar het is ff wat duidelijkheid over onze zogenaamde beschermers.
Dus als de vriend van mn zus binnen komt, ik ken dat hele joch niet, ik zie em voor een inbreker aan, sla het joch mors dood, zeg tegen police dat ik dacht het een inbreker was. Daar zou ik mee weg mogen komen volgens jou?

Nou klink ik ook weer een beetje te patserig maar het kan voorkomen :D

PS. Vriend van mn zus is tjill (H)
 
doe hetzelfde als mij en (laat)schroefdraad in je einddemper-tutje zegma draaien, en als je dan bij de rollerbank aankomt,(of onderweg als je achter de motor moet rijden) draai je ondertussen dat propje er in met een veel kleinder diameter-gatje, heeft mij een x geholpe ma ik rijd met aprilia RS;)
 
Edwino said:
gewoon zeggen dat je geen benzine meer hebt om bij de rollerbank te komen, moet natuurlijk wel je benzinemeter kapot zijn he :p

heb geen benzine meter(h) en k heb et wel is geprobeerd maar dan krijg k hem niet meer aan as k me benzine kraan gelijk uit zet
 
D-RS said:
doe hetzelfde als mij en (laat)schroefdraad in je einddemper-tutje zegma draaien, en als je dan bij de rollerbank aankomt,(of onderweg als je achter de motor moet rijden) draai je ondertussen dat propje er in met een veel kleinder diameter-gatje, heeft mij een x geholpe ma ik rijd met aprilia RS;)

Hoe wil je dat ding in je demper draaien dan zonder dat ze dat zien?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top