Tips voor roller-bank

Status
Not open for further replies.

Jerre2000

Well-Known Member
Tip: Als je wordt aangehouden voor een rollerbank moet je toch altijd wachten dus moet je tijdens het wachten je band gedeeltelijk leeg laten lopen !

Vind ik niet slecht eigenlijk

Iemand nog tips? :)
 
Advertisement - register to remove this

-je bougie slopen
-uitlaat eraf schroeven en weggooien in de struiken alst HEEL druk is|(
-sleutel weggooien en thuis je reserve weer ophalen

en nu de egte tips:)

wees een man en accepteer die boete ook gewoon :)
 
Tip: zorg dat je niet gepakt wordt...

word je dat wel... pech.. aanvaard het...
agenten zijn niet dom...
 
daarom,ze lachen zich al helemaal kapot om de begrenzers waar iedereen zoveel geld in steekt:) die vinden ze nu toch wel,zijn onderhand veels te bekent|(
 
Hand choke vol open of met benzinkraan/carburateur kloten. Maar ja meestal ben je als nog de lul.
 
Als je er zelf op moet zitten, zorg dan dat je zover mogelijk achterop zit, zodat er zoveel mogelijk gewicht op het achterwiel drukt!
 
wat een onzin-topic zeg......8P damn....rollerbank = portomonnee open, klaar uit...

als je het probeert te vereidelen, zijn ze alleen maar vervelend
 
afstelling van carb verkloten helpt altijd bij mij. Heb wel geen scoot wat 120 loopt maar goed afgesteld rijd ie 70, klote afgesteld rijd ie 50 dus dan geen boete.
 
Als de smeris zo slim genoeg is om jou op je brommer/scooter te laten zitten achterrem inhouden. Is een vriend van me ook een keer gelukt. :p
 
hoe kan je nou de afstelling van je carb(sproeier of uchtschroef) nou ff snel verkloten?? :? dat zien de wouten heus wel....
 
tip: niet te hard rijden ;)

- leg uit dat je een gehomologeerde pijp hebt, met een vernauwing in de bocht :), hoef je er misschien niet op, ik had toen een keer bijna geluk, hij geloofde het, maar wilde er toen toch ff op rijden 0?
- sjook aan zetten
- misschien luchtfilter eraf halen (nog nooit gedaan, maar zal het vermogen niet bevorderen :)), of gewoon aan iets anders lopen kutten waardoor ie slechter gaat lopen
- let erop dat er min 75 kilo op je scooter zit
- let op juiste koeling
- als je ervoor mag staan, probeer rem in te knijpen :W )
- wees vriendelijk
 
Flikker een weggooi camera in je buddy en maak foto;s als ze niet goed koelen en als die niet vast staat. als dan boete krijg schrijf je een bezwaar schrift met foto;s erbij.
 
Originally posted by gomer_pyle
Flikker een weggooi camera in je buddy en maak foto;s als ze niet goed koelen en als die niet vast staat. als dan boete krijg schrijf je een bezwaar schrift met foto;s erbij.

Die vind ik wel steengoed!
 
Originally posted by .:Sjoko-Zip:.
luchtfilter snel ff lostrekken...
tis bij mij gelukt:p

je loopt alleen wel het risico met dat ze denken dat je hem begrensd hebt, of anders onklaar hebt gemaakt, gaat ie alsnog mee naar bureau, wordt je nog dikker genaaid....
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top