Tijdschema 2010

MSSH

Hoooooi
Helleuw Racers.
Het tijdschema zoals we het waarschijnlijk gaan voeren in 2010 is bekend.

Let wel dit is onder voorbehoud en hangt nog volledig af van hoe de inschrijvingen gaan.

INSCHRIJVEN:
8:30 tot 9:30

KEUREN:
9:00 tot 10:00

TRAINING 1:
10:00 tot 10:15 Stage 6 Cup
10.15 tot 10:30 Pitbikes
10.30 tot 10:45 70cc Open cup + 4Takt

TRAINING 2:
10:45 tot 11.00 Stage 6 Cup
11.00 tot 11:15 Pitbikes
11.15 tot 11:30 70cc Open cup + 4Takt

(HALF UUR VRIJ HOUDEN OM EVENTUEEL A+B Cup TE KUNNEN INPASSEN)

TIJDSTRAINING:
12:00 tot 12.15 Stage 6 Cup
12.15 tot 12:30 Pitbike -10pk
12:30 tot 12:45 Pitbike Open
12.45 tot 13.00 70cc Open cup +4Takt

(VRIJE TRAINING KAN ALTIJD VERVALLEN BIJ GROTE OPKOMST DIT MAKEN WE OOK STD. KENBAAR VOOR DE VRIJE TRAINING
Voor een a+b Zouden we namelijk op een dag 1 uur en 25 minuten extra nodig hebben dat gaat dan precies!
)

VRIJE TRAINING: (Mag iedereen aan deelnemen)
13.15 – 14.15

MANCHE 1:
14:20 tot 14:40 Stage 6 Cup
14.40 tot 15.00 Pitbike -10pk
15:00 tot 15:20 Pitbike Open
15:20 tot 15:40 70cc Open cup + 4Takt

MANCHE 2:
15:40 tot 16:00 Stage 6 Cup
16:00 tot 16:20 Pitbike -10pk
16:20 tot 16:40 Pitbike Open
16:40 tot 17:00 70cc Open cup + 4Takt

RIJTIJD PER DAG EXCLUSIEF VRIJE TRAINING: 1 uur en 25 minuten. Dus je kan 2 en een half uur rijden als je wil. Dat is ongekend veel volgens mij!

Ik hoop dat jullie het concept een beetje snappen en er wat in zien.
 
Advertisement - register to remove this

2 trainingen is een goed idee! Ik zou het wel een beter plan vinden om bij voldoende rijders de Pro en Basic de MANCHES apart te laten rijden. Dit is denk ik beter dan Pro en Basic door elkaar en daaruit een A en B groep maken.

En misschien de vrij training aan het begin van de middag wel structureren. Anders krijg je misschien veel rijders op de baan en/of beginnende pitbike/s6 rijders met open70 rijders. Maar dit zou ik laten afwachten tot de eerste race.
 
Last edited:
maar het is een uur he tom denk dat niemand een uur gaat rijden. Ik denk dat de organisatie dit heeft gedaan om mensen de tijd de gunnen, om hun machine helemaal tip top te laten lopen en het rijgedeeltde te kunnen aanpassen.
 
Voor de vrije training geld een maximum aantal rijders op de baan. En dat pitbikes en scooters door elkaar gaan rijden is denk ik geen punt eerder leuk en leerzaam.

Aangaande Pro en Basic daar zijn we nog mee bezig en zodra er meer duidelijk is laat ik dat weten.
 
Voor de vrije training geld een maximum aantal rijders op de baan. En dat pitbikes en scooters door elkaar gaan rijden is denk ik geen punt eerder leuk en leerzaam.

Aangaande Pro en Basic daar zijn we nog mee bezig en zodra er meer duidelijk is laat ik dat weten.

Het ging me niet om het verschil tussen pitbike en scooter, maar het het snelheidsverschil tussen de verschillende klasses.
 
Daar doel ik ook op. Pitbike -10 en Open70 om het specifieker te maken.
Maar in feite is dat op veel plekken waar je vrij traint buiten het kampioenschap om ook en ik verwacht hier zelf dus geen problemen.

Buiten kampioenschapsrijders word het ook mogelijk voor nieuwe rijders die een keer aan het rijden willen 'proeven' om dan te rijden. Die kunnen dan een uurtje eens proberen wat ze er van vinden.
 
Eindelijk weer terug naar meer train-tijd, mogelijkheden tot aanpassen van de machines in meerdere trainingen en een training tussen quali & manches.

Top!
 
Top dat stage6 Pro en basic bij elkaar blijven! En dat uurtje trainen zal voor veel mensen gebruikt worden om te sleutelen:p
 
Beter bij onvoldoende aanmeldingen bij de open70cc die samenvoegen met de pro cup. Dan krijg je halvewege het seizoen vanzelf mensen die gewoon mee kunnen met met het niveau in de open70cc
 
Of pro en basic bij elkaar blijven is dus nog niet duidelijk!

ik heb liever ook pro en basic appart.vond het afgelopen jaar best vervelend.
2 verschillende competities dus beter word dat appart gereden,trainen kan natuurlijk wel samen.
 
Beter bij onvoldoende aanmeldingen bij de open70cc die samenvoegen met de pro cup. Dan krijg je halvewege het seizoen vanzelf mensen die gewoon mee kunnen met met het niveau in de open70cc

Niet met mijn stuurmanskunsten en 16 pk.. Pro wel, open70 zeker niet!

Maargoed als dat zo gaat zijn heb ik me verkeerd ingeschreven..
 
De intentie is sowieso om ooit bij de Open70 te gaan rijden met de Pro.
Of dat dit jaar al gebeurd is nog niet duidelijk.

Verder maken denk ik je vermogen en stuurmanskunsten niet uit Patco. Je word alleen wat vaker ingehaald ;)
 
Kan je er niet al vanuit gaan dat er een A en een B groep komt bij de S6? Kijkend naar afgelopen seizoen. En zeker als je de pro en basic samen laat rijden. Of zijn de inschrijvingen nog zodanig laag dat dit nog niet te zeggen is?
 
Momenteel spant het er nog om.
De voortgang van inschrijvingen kan iedereen overigens zien op stichtingsbo.nl!
 
gvd zeg, ik ging 4 jaar terug van de SOBW naar de SBO vanwege de dubbele vrije training en dus veel rijtijd. Op het moment dat ik begon bij de SBO was die 2e training tot mijn grote teleurstelling ineens verdwenen. Nu ben ik weer 'weg' en is die training er weer :D:D

Wel een hele goede zet iig, en een extra reden om weer te gaan rijden. Ik zal er zeker de 1e races niet zijn maar als het financieel rond komt en ik heb er weer tijd voor dan heb ik er toch wel weer zin in moet ik zeggen! :)
 
Wel een hele goede zet iig, en een extra reden om weer te gaan rijden. Ik zal er zeker de 1e races niet zijn maar als het financieel rond komt en ik heb er weer tijd voor dan heb ik er toch wel weer zin in moet ik zeggen! :)

Hier begint t dus toch ook wel heel erg te kriebelen....gvd :p
 
Back
Top