The Hornet :: MHR Ice

Status
Not open for further replies.
Sandor said:
zekers dat het megoole is, of is het nu mongool?
maar ERGENS heeft hij toch gelijk, evengoed had je scooter in de slip nog eimand mee gepakt ofzo. Dat jij gewond bent is natuurlijk ook niet fijn ofzo.

Ik denk dat maikel meer doelde op dat sprinten;)..* correct me if im wrong*

Maikel ben blij dat je je scoot weer op kan halen! verder succes met het herstelle
 
Tim.R. said:
Ik denk dat maikel meer doelde op dat sprinten;)..* correct me if im wrong*
Zoniet dan mag je alsnog erg blij zijn dat je niet toevallig een meisje van 7 op een kinderfietsje invalide gereden hebt... Je wil denkik niet weten hoe je er dan met een schuldgevoel vanaf stapt. Plus dat je de rest van je leven betalen mag.

Alsnog vind ik het kut voor je, maar je had meer kunnen doen om het te voorkomen. :* :henko:
 
BojT said:
Zoniet dan mag je alsnog erg blij zijn dat je niet toevallig een meisje van 7 op een kinderfietsje invalide gereden hebt... Je wil denkik niet weten hoe je er dan met een schuldgevoel vanaf stapt. Plus dat je de rest van je leven betalen mag.

Alsnog vind ik het kut voor je, maar je had meer kunnen doen om het te voorkomen. :* :henko:


tjah het is gebeurt en een leer voor de volgende keer d8 ik zo :)
 
BojT said:
Zoniet dan mag je alsnog erg blij zijn dat je niet toevallig een meisje van 7 op een kinderfietsje invalide gereden hebt... Je wil denkik niet weten hoe je er dan met een schuldgevoel vanaf stapt. Plus dat je de rest van je leven betalen mag.

Alsnog vind ik het kut voor je, maar je had meer kunnen doen om het te voorkomen. :* :henko:


klopt, maar ik reed niet door een kinderwijk ofzo ;) was op de "groote weg".
maarja nix aan te doen, ben toch benieuwd wat mijn voorwiel heeft geblokkeerd en waardoor ik onderuit ben gegaan, half 2 mag ik me scoot ophalen @ woute kiet, dus kan ik hem even onderzoeken.
 
Maikel.. ik heb aan je scooter gezien dat er een bout miste uit je remadapter.. ws tijdens het remmen is je klauw tussen de velg en schijf gekomen en zo geblokkeerd..

gr weksel
 
Ghosttown said:
Ik hoop niet dat ze onderdelen eraf hebben gehaalt, net zoals dat altijd met een opgevoerde straat scoot gebeurt.

Kraam is geen onzin uit man. :L

Dat mag allang niet meer.

Don't believe me? Ga het maar is navragen. :rolleyes:

Goede zaak Maikel dat je je scooter gewoon weer terug krijgt, ff fixe en gaan. :W
 
Jah mijn ice staat weer thuis :)
ben super blij, schade valt echt reuze mee :D ( helas heb ik hier me eigen lichaam voor moeten opofferen :p)
Ice kappen/frame enzo zitten geen krasjes op nix op, enige waarschade zit.
is mijn Carterkap die is wat bekrast, Remhendel is beetje krom, en mijn voorvelg is de lak voor een gedeelte eraf gekrast.

Maar ik mag mijn velgen gewoon gratis over laten spuiten dus dat geeft dat totaal nix. enige probleem waar ik nu mee zit:p is mijn pa.
de afspraak was dat ik nooit daarmee de weg op zou gaan, dus hij heeft nu liever dat ik hem verkoop :p dusja ik zal eens kijken of er mensen zijn met intresse. als ik hem voor 3000 kwijt kan in 1x dan doe ik dat.
 
Jammer dat je hem verkoopt.. maarja het is niet anders, hoop dat het ding bij iemand terecht komt die er mee omgaat zoals jij dat ook altijd gedaan hebt.

Beterschap :*
 
Fotos Van mezelf :p

Foto=OFVRPLHA

Foto=3NHP4F3R


Foto=MVNRNOBS

Foto=YTWIQY7Z

Foto=NBEUSGEC

Foto=8HZBOVA4

Foto=G7RETJIN


zoals je ziet valt de schade wel mee, zijn alleen op wat kleine dingentjes
Remhendels beetje beschadigt. Voetsteuntje + carterkap.
en me velg is naar de klote

maar ik mag die gewoon gratis opnieuw laten spuiten bij de spuiterij, dus het is zo weer helemaal perfect :)
 
shiiit man:). gelukkig heb je hem terug. Kan je weer een beetje opnieuw beginnen. Maargoed. Jou kennende is dat allemaal zo weer clean succes met je arm:thumbs:
 
Die schade valt inderdaad mee :)! Relaxt dat je van je pa nog rustig alles mag fixen en dan zelf kan kijken of je hem kan verkopen, mijn pa had denk ik achter me rug om het ding gepakt en hem weggeven aan de eerste de beste die hij zou tegenkomen :p Succes ermee iig
 
hehehe :p neej mijn pa vind het allemaal niet zo relax, liefste heeft hij idd ook gewoon dat ik hem weg doe :). maar ik vind het zelf ook niet zo'n slecht plan, ik kan het gewoon niet laten om ermee te rijden, vind het gewoon zo vet! dat is niet normaal meer:p.
en ik wil graag mijn auto kopen, dus dan is dit mischien maar een goed moment er een einde achter te zetten, maar zodra ik een auto heb, komt er zeker nog een nieuw project, een MHR cross zipje ofzo :p even kijken wat ik dan wil maken! haha
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top