The Gauloises Rox

zo'n beetje gelijk mijn onderbuik ofwelk?

2002003486038107519_rs.jpg

2002078907378402117_rs.jpg



klik:
http://forum.scooterforum.net/forum/f66/blue-sharks-aerox-100-a-116628/#post1853378
 
Deze scooter is een voorbeeld voor veel mensen met een aerox project geweest denks. Deze doet ook alweer een paar jaar mee ondertussen, goed dat je door gaat en hem vooral herkenbaar houdt, want er is natuurlijk maar 1 échte Gauloises rox. Succes met de verbouwing en spot je komend seizoen vast wel weer eens.

Idd :p. Vind dit ding echt te vet en hij is nog steeds vet. Blijf het een mooi ding vinden. Ben weer benieuwd naar het eindplaatje als de binnenkappen klaar zijn.
 
Zal ook maar weer een update doen.

Ben vorige week woensdag wezen banken bij Kossen Tuning. Paar dingetjes getest maar had allemaal niet zo heel erg veel verschil.
Uiteindelijk had ie +/- 19PK SAE.

Zondag naar Meppel gegaan.
Was een toffe dag en 4x op me eigen rox gesprint, me snelste tijd was 8.09 sec. Zeker niet slecht als je bedenkt dat ikzelf 93kg weeg en dan ook nog een zware rox. Daarna heeft Martin een paar keer op mijn rox gesprint en een tijd neergezet van 7.73. Hele nette tijd dus.

Paar foto's van op Meppel.
attachment.php

attachment.php

attachment.php


Nu ff vervoer regelen voor Driewegen.
 

Attachments

  • Meppel 001 (Medium).jpg
    Meppel 001 (Medium).jpg
    114.1 KB · Views: 747
  • Meppel 007 (Medium).jpg
    Meppel 007 (Medium).jpg
    100.8 KB · Views: 744
  • DSC_0109 (Medium).jpg
    DSC_0109 (Medium).jpg
    90.6 KB · Views: 739
Nette score Daniël!
Jammer he. Dat bodybuilding (zwaar gewicht) en sprinten(licht gewicht) niet voor elkaar bestemd is :( Heb er ook mee te maken op de sprint.. :p
Maar ach.. het blijft vet dat sprinten.. en al met al vind ik 8.09 seconden heel netjes met een gewicht van 93kg..
 
ik vindt m zeer netjes , ik zag m vorig jaar , en ik zag me nu en hijs ziet er nog PRECIES zo uit , meestal zie je dat ze in de tussentijd aardig verrot zijn maar deze superzz lijkt wel offie bij je in bed gelegen heeft :)

suc6 Grt Michael.
 
Zal ik maar meteen ff update doen van; Driewegen, Jubbega, Rotterdam RAM festival en Go Fast X-Days.

Driewegen ging niet echt perfect. Na 1 run stond ik weer klaar in de wachtrij en hoorde ik ineens een hard gepiep in me carter en viel me motor uit! Kicken lukte niet meer want alles zat muurvast. Toen bij de auto hele blok uit elkaar gehaald om er uiteindelijk achter te komen dat de vario los is gegaan:L
Daarna nog een paar sprints getrokken, maar was voor de lol want startsysteem werkte niet goed:X

Aantal foto's van driewegen (thx 2 Willy:*)
attachment.php

attachment.php

attachment.php


Toen kwam jubbega, ik liet iemand anders op me rox rijden en dit pakte redelijk goed uit, een tijd van 7.78 en de 13e tijd van de dag. Best netjes voor een zware aerox met maar 19pk.
Paar piccas van Jobbegea dan maar:
attachment.php

attachment.php

attachment.php


Filmpje:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=rXT8mONMVp8[/youtube]


Toen naar het RAM-festival gegaan. Bij aankomst vond ik het er al supervet uitzien, overal rallye autos enzo. Ik ben dus eerst een rondje gaan lopen bij alle activiteiten wezen kijken enzo, toen ik tegen 12en ofzo terug kwam kreeg ik direct te horen dat de baan was ingekort i.v.m. valpartijen.
Njah 2 keer gesprint ofzo 1e keer tegen andries werd er dik uitgetrokken maar sjezus wat schrok ik van die bobbel:eek: Daarna tegen kossuh van te voren ff een dikke burn gezet en toen een tijd van 7.04 oid neergezet.

Filmpje van Ram, let ook op het geluid als ik over de drempel stuiter!
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=r4RkT-LfrlU[/youtube]

Go Fast X-Days.
Dit was echt een hele relaxte dag, heel gezellig met de crew en mede sprinters. Veel toffe sporten gezien en een leuke show kunnen geven aan de media. Ook nog van de euromast af wezen abseilen:W.
Paar fotos dan van deze te vette dag.
 

Attachments

  • IMG_5295 (Medium).jpg
    IMG_5295 (Medium).jpg
    104.6 KB · Views: 379
  • IMG_5732 (Medium).jpg
    IMG_5732 (Medium).jpg
    99.7 KB · Views: 378
  • IMG_5956 (Medium).jpg
    IMG_5956 (Medium).jpg
    84.1 KB · Views: 375
  • 638md92 (Medium).jpg
    638md92 (Medium).jpg
    89.2 KB · Views: 377
  • IMG00142 (Medium).JPG
    IMG00142 (Medium).JPG
    110.5 KB · Views: 370
  • IMG00151 (Medium).JPG
    IMG00151 (Medium).JPG
    137.9 KB · Views: 373
daniël, dat hok is en blijft de bom :W "jammer" van de PK's, aar hij blijft nice, na al die jaren trouwe dienst 8).
 
ik zie ook alleen maar thumbnails, verder supervette rox. echt een oldskool project wat tof en vers blijft. je hebt ook al bijna 1.000 posts in je projecttopic :D

toffe fotos en toffe rox
 
Echt een orginele rox :D
Alleen dat onderkuip idee zou ik zeker doen, maar dan word de rox zwaarder :p
Dus misschien alu. voorvorkje etc etc :p
 
Dit is echt een van de weinige scooters waarbij de stickers het geheel afmaken!
Je weet wat ik vind daniel, erg geile machine! 8)
 
Back
Top