The Gauloises Rox

Het heeft wat vets :)

Sluit olie kapje nog goed op je achterkap aan?
Of zitten nog niet alle binnenkappen aan elkaar?

Bij mij sloot het aan 1 kant goed aan en aan de andere kant zit een flink grote kier :p
 
Ik dacht dat je dood was dani ....

En dat je rox ergens op bij het huisvuil was geraakt en je er dus niet meer naar omkeek!

goed dat hij weer boven water is gekomen want is echt een mooi ding:~


Nog veel plannen?
 
Dat contactslot gedeelte ga ik nog eruit zagen.
Dus hetzelfde als hoe het nu ook is bij me oude kappen.

Alle kappen zitten vast aan elkaar, het alemaal niet helemaal perfect, door de poly zijn de kappen een beetje gaan werken. Tussen olie kapje en achterkap zit nog wel een kier jah maar dat werk ik nog wel weg.

De kleuren zullen trouwens hetzelfde blijven, omdat ik dit gewoon een hele vette combo vindt!
 
nette rox..:) alleen tsja ik vind ut niet echt mooi die binnekap maja das een kwestie van smaak en als jij het maar mooi vindt:)

suc6 verder dermee
 
in mijn ogen is het nu net een ingepolyesterde baksteen :D

neej grapje..maar ik had hem iets meer vormen gegeven, wat wel bij een rox past..

succes! en ik ben heel erg benieuwd!!

grtz Ken
 
Ik vind het zeker niet verkeerd staan, het past wel bij die dikke kont! Maar ik zou graag nog even een pic zien met een onderkuip erop.
 
zoiets.jpg



Dan krijg je ongeveer zoiets. onderkuip mag ook wel wat voller nu de binnenkappen dat ook zijn :)


/edit snel geshopt ( Als je dit weg wilt moet je het zeggen)

zoiets2.jpg
 
Last edited:
Deze scooter is een voorbeeld voor veel mensen met een aerox project geweest denks. Deze doet ook alweer een paar jaar mee ondertussen, goed dat je door gaat en hem vooral herkenbaar houdt, want er is natuurlijk maar 1 échte Gauloises rox. Succes met de verbouwing en spot je komend seizoen vast wel weer eens.
 
Zelfde hoek als in je binnenkap zit nu, in je onderkuip zetten, dus wat verder naar onder. Denk dat het dan een leuk geheel kan worden. Voor nu vind ik het opzich zelf niet verkeerd, geheel word afwachten.
 
Ik ben erg benieuwd naar het eindresultaat, en idd zoals DG al zegt, die onderkuip mag wel wat voller worden, om hem nog mooier bij de binnenkappen te laten passen. Maarja zulke ideen zijn gewoon een kwestie van smaak natuurlijk..:)
Succes ermee :W en ik meet je vast dit seizoen weer wel eens een keertje!
 
Back
Top