Teller RS gelijk aan auto teller

Tha-Sjon

Well-Known Member
Oke is misschien een nutteloze vraag maar is een teller van een rs gelijk aan die van een auto ik wil dit weten ivm met een discussie over een sr die met een dr70, yasuni r, 19 mm net zo hard gaat als een rs en die gaat 130 zegt ie. dus

Alvast bedankt
 
Advertisement - register to remove this

Geen enkele scooter teller is gelijk aan een auto teller , en auto tellers wijken ook af ,
Maar die van een rs schijnen best wel te kloppen...


En 130 lijkt me zeer sterk met een DR 70...
 
juist dat d8 ik dus ook al..... maar dan heb je van die mensen die eht niet willen geloven maar de mening van forum members dat geloven
 
jah oke met schakel is het wel te halen die dr80 dan he.. maar deze rs heeft alles standaart alleen begrenzers er uit. en hij zegt dat ie dan al 130 rijdt
 
Dat lijkt??!! ...dat IS bullshit!!
Want anders koop ik voortaan wel een RS en doe de begrenzers eruit, knal ik elke scooter eruit8)
 
Originally posted by Tha-Sjon
en die rs met alles standaart kan toch nooit zo hard gaan

Waarom open je dit topic dan??
LOGISCH gaat een standaart RS geen 130 , zou beetje te mooi zijn he , reed heel nederland op een RS...
 
Originally posted by RunnerSp16
Waarom open je dit topic dan??
LOGISCH gaat een standaart RS geen 130 , zou beetje te mooi zijn he , reed heel nederland op een RS...

ik heb het geopend omdat ik gewoon geen
gelijk kreeg van die mensen bij mij in de straat en ze geloven alleen mensen van het forum. dus daaarom
 
Last edited:
Alle scooter tellers wijken af :) EN wtf is dat voor een gerlul teller van RS tot 80 minimaal tot 100 en volgens mij nog tot 130
 
oud model gaat tot 120, nieuw model tot 80, oud model zijn erg precies, op top scheelde ik maar enkele km's/h met m'n digiteller , nieuw model is (vindt ik) optimistischer dan het oude..
 
Back
Top