Technigas next r uitlaat ervaring

Heeft iemand ervaring met de technigas next r uitlaat? Ik wil hem voor mijn yamaha aerox gaan kopen alleen wil ik weten of hij een beetje stil is zonder prop. Hoe is de performance? Ik woon in de stad dus het is zeker een risico om hem te nemen. Mijn uitlaat was al zonder prop er zit alleen nog wel zon rare stang aan die je er af zou kunnen zagen en hem dan dicht zou moeten lassen. Ik heb geen idee hoe dat heet en zoals je misschien al kan lezen heb ik er niet zoveel verstand van. Ik ga de uitlaat ook niet zelf monteren of afstellen.


- Jens
 
Advertisement - register to remove this

..Dat uitsteeksel op je uitlaat is een belemmering in je uitlaatgasflow, als je die er af zaagt, en gat dicht last heb je een betere uitlaatgasstroom , wat de prestatie verbeterd .

Uitlaten worden stiller door de einddemper , als je de demper niet onderhoud gaat de uitlaat meer herrie maken doordat er demperwol verloren gaat ... dus regelmatig bijvullen / vervangen.
Een goed gevulde einddemper geeft een betere tegendruk , wat de acceleratie bevorderd.
 
..Dat uitsteeksel op je uitlaat is een belemmering in je uitlaatgasflow, als je die er af zaagt, en gat dicht last heb je een betere uitlaatgasstroom , wat de prestatie verbeterd .

Uitlaten worden stiller door de einddemper , als je de demper niet onderhoud gaat de uitlaat meer herrie maken doordat er demperwol verloren gaat ... dus regelmatig bijvullen / vervangen.
Een goed gevulde einddemper geeft een betere tegendruk , wat de acceleratie bevorderd.
Bedankt! Dat wist ik niet dus fijn om te weten!
 
..Dat uitsteeksel op je uitlaat is een belemmering in je uitlaatgasflow, als je die er af zaagt, en gat dicht last heb je een betere uitlaatgasstroom , wat de prestatie verbeterd .

Uitlaten worden stiller door de einddemper , als je de demper niet onderhoud gaat de uitlaat meer herrie maken doordat er demperwol verloren gaat ... dus regelmatig bijvullen / vervangen.
Een goed gevulde einddemper geeft een betere tegendruk , wat de acceleratie bevorderd.
Om de hoeveel tijd moet je je demperwol vervangen?
 
..Dat uitsteeksel op je uitlaat is een belemmering in je uitlaatgasflow, als je die er af zaagt, en gat dicht last heb je een betere uitlaatgasstroom , wat de prestatie verbeterd .

Uitlaten worden stiller door de einddemper , als je de demper niet onderhoud gaat de uitlaat meer herrie maken doordat er demperwol verloren gaat ... dus regelmatig bijvullen / vervangen.
Een goed gevulde einddemper geeft een betere tegendruk , wat de acceleratie bevorderd.
Is het dan beter die einddemper er op laten zodat je sneller optrekt maar dan is het geluid zachter
 
Die techigas uitlaten zijn niks, beter een yasuni of een giannelli

Het zelfde toch als je niet naar de normale friet tent zou gaan, maar liever voor de mac donalds zou kiezen?

Tecnigas uitlaat zijn prima uitlaten alleen ze bedienen alleen een wat goedkopere markt:

550x391.jpg


Heb deze ooit onder mijn peugeot vivacity gehad en daar liep die best heel goed op voor het geld dat ik er toen voor betaald had.
Zolang je hem met olie behandeld zal die niet zo heel snel onder je reet uit roesten.
En geluid is duidelijk aanwezig.. Genoeg om een blauwe smeris je voor aan de kant te zetten.
 
Het zelfde toch als je niet naar de normale friet tent zou gaan, maar liever voor de mac donalds zou kiezen?

Tecnigas uitlaat zijn prima uitlaten alleen ze bedienen alleen een wat goedkopere markt:

550x391.jpg


Heb deze ooit onder mijn peugeot vivacity gehad en daar liep die best heel goed op voor het geld dat ik er toen voor betaald had.
Zolang je hem met olie behandeld zal die niet zo heel snel onder je reet uit roesten.
En geluid is duidelijk aanwezig.. Genoeg om een blauwe smeris je voor aan de kant te zetten.
Als de frieten van de locale frituur mij performance zouden kosten en qualitatief minder sterk waren was deze vergelijking misschien wel logisch.
 
Tecnigas is ook geen high-end uitlaat, dat zie je ook aan de prijs.. Doet het voornamelijk zeer goed op een standaard cilinder.
En als de demper blijft zitten doet hij het ook super op een 70cc. Alleen dit laatste is hij niet echt voor gebouwd.
 
Back
Top