Team tunen of Manston ?

Elk commercieel bedrijf zal er alles aan doen om meer winst te maken...

Zodra Malossi Vertex zuigers voor minder geld kan inkopen dan Asso zuigers, en deze weer voor hetzelfde bedrag kan verkopen is dat puur en alleen maar extra winst marge!
 
Last edited:
Originally posted by Yamikey
De belg die je bedoelt is Tim(dna power) d8 ik..
Tenminste ik kan me iets herinneren dat Tim zei dat hij zijn cilinder had laten tunen in Ned,
en er vervolgens icm 19mm rond de 18pk scoorde..

Mja toeval denk..

Is door mij gedaan,niet in Nederland. scoort 18.4 pk. Met 19mm carbu. Is zelfs gratis getuned !!!!!!!!!! Maar dat was ook de laatste keer dat ik zoiets gratis doe.

Om mijn bank, Testbank scores zijn altijd wel minder dan de rest. Rol is iets breder dan de rest .

Zit nog meer in, maar daarvoor hoort natuurlijk wat $. 19pk is haalbaar. btw Kop is niet uitgedraaid.


Hoogste scoore is 19.1pk , niemand is daar al boven gegaan.
Als er iemand +20pk scoort mag steeds eens afkomen.
Steeds welkom.
 
Originally posted by Vinni007
Is door mij gedaan,niet in Nederland. scoort 18.4 pk. Met 19mm carbu. Is zelfs gratis getuned !!!!!!!!!! Maar dat was ook de laatste keer dat ik zoiets gratis doe.

Om mijn bank, Testbank scores zijn altijd wel minder dan de rest. Rol is iets breder dan de rest .

Zit nog meer in, maar daarvoor hoort natuurlijk wat $. 19pk is haalbaar. btw Kop is niet uitgedraaid.


Hoogste scoore is 19.1pk , niemand is daar al boven gegaan.
Als er iemand +20pk scoort mag steeds eens afkomen.
Steeds welkom.

hey vinni dat was mijnes denk
8P

wanneer gaan we dat ding eens naar de 19 brenge?

de $$$$ komt goed
testrun%201%20april%20%202003.JPG
 
Last edited:
Originally posted by EGT
Elk commercieel bedrijf zal er alles aan doen om meer winst te maken...

Zodra Malossi Vertex zuigers voor minder geld kan inkopen dan Asso zuigers, en deze weer voor hetzelfde bedrag kan verkopen is dat puur en alleen maar extra winst marge!
jup.
Maar beter hadden ze de Asso's gehouden, die zijn wat maatvaster en lichter.
 
Originally posted by Vinni007
Hoogste scoore is 19.1pk , niemand is daar al boven gegaan.
Als er iemand +20pk scoort mag steeds eens afkomen.
Steeds welkom.

K wil wel een keer bij je de bank op hoor ;)
(waarzo is dat eigenlijk dan??)

Originally posted by dani
jup.
Maar beter hadden ze de Asso's gehouden, die zijn wat maatvaster en lichter.

Helemaal mee eens... Maarja voor Malossi zijn het de $$$ die gelden...

Kan je die Asso zuigertjes trouwens niet direct bij Asso bestellen ofzo??? Of is er een Asso importeur in NL of iets??
 
Originally posted by EGT
Kan je die Asso zuigertjes trouwens niet direct bij Asso bestellen ofzo??? Of is er een Asso importeur in NL of iets??
Ik heb voor de lol eens gemaild naar de fabrikant in Italië en gevraagd of er een officiële importeur is in Nederland of de Benelux. Wanneer ik antwoord krijg, post ik hier wel wat ze antwoorden.
 
Originally posted by x8racer
Ik heb voor de lol eens gemaild naar de fabrikant in Italië en gevraagd of er een officiële importeur is in Nederland of de Benelux. Wanneer ik antwoord krijg, post ik hier wel wat ze antwoorden.
Altijd leuk, jezelf quoten :rolleyes:

Dear Sir,
we don't know who is the official importer of Asso Pistons in Netherlands, but for order of Asso pistons you can contact us.

The factory is ASSO WERKE S.P.A., it is in Fornacette (PI).

Yours faithfully
Scafuto s.r.l.
 
Dit mailtje heb ik daarna gestuurd, het is een beetje lulverhaal maar ik moest toch wat verzinnen :rolleyes:

------------------------------------------------

Dear Sir / Madam,

Since there is no importer in the Netherlands i have to ask the question to you,
i and some friends of mine take part in scooterraces in the Netherlands are interested in pistons
for scooterengines ( 50cc and 70cc). We would like to know if there's a minimum quantity
for ordering pistons directly from your company.
The pistons we're talking about are for the Malossi Team 50cc and Malossi Team 70cc scooter cilinders.
(http://www.malossi.com/catalogo/ > product number 31 9128 and 31 8884)
Some years ago Malossi delivered there cilinders with Asso pistons, but since a couple of years they come
with pistons from another company and they haven't got the quality the Asso pistons had.
So we're interested in the price and the quantity in which we can order these pistons.
I'm looking forward to the information you can give me.

Yours sincerely,

-------------------------------

Dit was het antwoord wat ik daarop kreeg:

Dear Sir,

we can supply only pistons for article 31 9128 (pistons code 34 8654 BORE 47.6) the minimum quantity is 10 pz.
These pistons are ASSO-MALOSSI and the price is € 44,00 each + the paking.

We await your answer

Best regards
Scafuto s.r.l.
 
Toch leuk..

misschien een leuk bestellingkje maken (topic aanmaken) om een party te kopen? Zal leuk zijn voor de racers, en de mensen die een hoog vermogen scoren willen..
 
Originally posted by RobvdZande


Doed de M2 is echt geen grote vooruitgang tot M1...de zuiger is 3x stront geworden en wand zit wel iets verbetering in ja...
Ik heb nog NIEMAND gezien tot nu toe die met een M2 hoog gescoord heeft dus niet blaaten :)

Ik heb net 18 pk gescoord met mijn M2 en de vario afstelling is nog niet helemaal super... dus an nog wel 1 pktje ofzo bijkomen!

Bebaal zelf maar of je het hoog vind ofnie
 
Originally posted by seaberd
Ik heb net 18 pk gescoord met mijn M2 en de vario afstelling is nog niet helemaal super... dus an nog wel 1 pktje ofzo bijkomen!

Bebaal zelf maar of je het hoog vind ofnie

gaaaaaf!!!
vet goed man!, ik wou dat ik het had!!
 
Originally posted by seaberd
Ik heb net 18 pk gescoord met mijn M2 en de vario afstelling is nog niet helemaal super... dus an nog wel 1 pktje ofzo bijkomen!

Bebaal zelf maar of je het hoog vind ofnie

JIJ hebt helemaal nix gehaald...alles laten afstellen en monteren :|
 
Originally posted by RobvdZande
JIJ hebt helemaal nix gehaald...alles laten afstellen en monteren :|


Heb samen met mijn oom zowat alles gemonteerd... all1 moes alles LATEN afstellen van mij pa.. Wou het best zelf doen bij mijn oom die alle matriaal ervoor heeft maar mijn oom haat afstellen dus da ging niet door.. Je weet wel die gast waarvan je mini bike heb gekocht en daarna onder jouw naam bij projecten heb gezet...


Maarjah boeiend back to topic!
 
Last edited:
Originally posted by Sander
Toch leuk..

misschien een leuk bestellingkje maken (topic aanmaken) om een party te kopen? Zal leuk zijn voor de racers, en de mensen die een hoog vermogen scoren willen..
Kijk, ik heb alleen de mail gestuurd omdat ik nieuwsgierig was naar de prijzen en de leverbaarheid etc. Ik heb verder helemaal nix aan dit mailtje omdat ik geen cilinder heb om die zuiger in de duwen (laat staan een scooter :D ) Verder, voor de racers is het ook niet echt interessant omdat er geen 50cc zuigers bijzitten, alleen voor 70cc.
Voor mensen die verder interesse hebben, kan ik het originele mailtje wel naar hun forwarden, zodat ze zelf wat kunnen regelen met Asso.
 
Back
Top