Team FLUT SR continues!

Ok jongens, ben er weer ff mee bezig want ik had er weer eens zin in (gaat bij mij allemaal zo sloom....)

Ondertussen zijn er aardig wat dingetjes veranderd:

Allereest toen ik wilde verder werken aan het beestje kon ik me carb niet meer vinden, overal gezocht, hele schuur uitgemest, maar ding was gewoon WEG. Zeer waarschijnlijk gejat, mooi kut dus :(

Vervolgens dus maar een KOSO 28 carb gekocht van Six-O en afgedraaid

Subframe laten verlassen bij pc_kneus, ziet er wel netjes uit :)

VL14 membraam en malossi recht spruit gekocht van grossie

Ook gelijk maar een wig aangeschaft, die aangepast was op de spruit en membraan.

Verder de pia poulies maar ff opzij gelegd, dat werkte niet zoals ik gehoopt had dus nu zitten de std poulies er maar weer ff op met een yamaha snaartje wat veel beter loopt.

En ohja, voor ik het vergeet. Ik heb vroeger met een samba comp 70 pijp rondgereden en dat ding heb ik altijd zo vet gevonden dat ik er maar weer 1 gekocht heb om een beetje mee te testen :D

Ff voor de duidelijkheid nog volledige setup op het moment:

Polini EVO 70 Twins-Tuned AC
Polini EVO Rotor
TJT F1 / Samba Comp 70
Doppler p10 asje
MHR Multivar 2000
MHR Deltaclutch
std poulies
MHR VL14 (tuned)
MHR recht spruit (tuned)
HGS wig
Yamaha v-snaar
28mm KOSO carb
twin-air filter
karttank

carters nog UNTUNED
en vertanding nog STANDAARD ( 8P )

dit zaakje doet het sinds 2 dagen, de carb afstelling zuigt nog maar t ding heeft een mooie gasreactie. Normaal gas geven is er niet bij want ding schiet gelijk als een gek naar voren dus ik denk dat het toch eens tijd is voor een andere vertanding. Ook staat op het lijstje malossi poulies en carters ff tunen.

Ik zal aanwezig zijn op damwoude, ben alleen niet ingeschreven dus dat wordt daarna ff ergens rijden denk :)

tot slot nog ff een pic :

scootsamba.jpg

let niet op de roodachtige cil, was wat geknoei met vloeibare pakking 8P

binnekort ff filmpje schieten, op damwoude denk ik (als ik dan me cilinder niet 0wn, aangezien ik me koelvin nog niet heb afgedraaid en geen koeling heb dus) :)
 
Last edited:
mja elbart , kijk maar uit zo zonder koeling kerol :D .

Je cil is een beetje rood , heb je weer liggen knoeien? :rolleyes:
 
BT said:
mja elbart , kijk maar uit zo zonder koeling kerol :D .

Je cil is een beetje rood , heb je weer liggen knoeien? :rolleyes:

mja eigenlijk is dit een super geheim middel wat voor EXTREME koeling zorgt 8P
 
Jongens! Dit project staat al letterlijk 10 jaar in mijn schuur. Weet er iemand wat zoiets vandaag de dag nog waard is? Ik wil het hele spul graag in 1x weg doen. Als er iemand grofweg kan schatten wat zoiets als dit hedendaags waard is, zou ik dat zeer op prijs stellen :)
 
In elk geval een stuk minder dan dat je zou verwachten. 10 jaar zal het ook weinig goed hebben gedaan en de markt lijkt toch redelijk ingestort te zijn. Kijk anders voor de grap eens in V en A. Je zal zien dat de vraagprijzen voor complete sprinters ook vrij laag liggen.
 
Back
Top