tadwielverhouding?

stretracerke

Well-Known Member
Ik heb onder mijn rs een top performances 75cc racing plus gestoken, nu is mijn vraag hoeveel maten zou ik mijn tandwielverhouding moeten vergroten? En moet ik enkel vanvoor of moet er vanachter ook iets gebeuren? Help me een beetje met jullie mening he, nu ligt er std verhouding op en hij rijd geen zak maakt teveel toeren en gaat niks vooruit? Alvast bedankt.
 
Advertisement - register to remove this

Het is eerst belangrijk hoe hard je wilt optrekken en hoeveel toeren je cilinder maakt nu. Dan moet je gewoon hier even kijken wat je een leuke topsnelheid lijkt en dan kijk je bij je toerental dat je nu hebt op top en dan zoek je een leuke vertanding uit: http://people.zeelandnet.nl/instfra/snelheid.htm

Let wel op dat je een niet te zware vertanding neemt want dan heb je bij wind tegen echt een zware klus om dat ding vooruit te krijgen
 
Ok nu heb ik een tandwiel 13 vooraan en tandwiel 47 achteraan
steraks ga ik het tandwiel plaatsen en dan zal ik direct weten of het beter is. greetz
 
Originally posted by ElmoRS
DT veren halen en klaaar :)

Wat doet die nu op top dan?

helpt gewoon niet ... gaat beter maar verhelpt het problem niet, mijn opini is gewoon koppeling en bijhorende zooi naar koopmans brengen en laten extra plaatje in gooien.
 
ok mensen ik hebb zonet een volledige koppelingset van top performances gekocht reden: mijn frictiemateriaal was totaal op
nu ik heb koppeling met pa gestoken conclusie:rs gaat zalig in toeren top ligt hoog genoeg en ik ben nu echt tevreden van mijn rs'ke
 
Back
Top