suzuki street magic opvoeren

creative

Well-Known Member
ik heb een vraagje ik heb een standaard street magic.
ik wil hem graag opvoeren maar ik wil die looks niet veranderen, dus ik wil geen nieuwe uitlaat erop enzo dus mijn vraag is wat kan ik allemaal doen om hem sneller te laten rijden.
hij gaat nu ong 60km/h en ik wil hem iets sneller laten gaan het liefst rond de 70/80?
kunnen jullie me vertellen of dat mogelijk is en wat ik daarvoor nodig hebt?

b.v.d.
 
Advertisement - register to remove this

ik heb een vraagje ik heb een standaard street magic.
ik wil hem graag opvoeren maar ik wil die looks niet veranderen, dus ik wil geen nieuwe uitlaat erop enzo dus mijn vraag is wat kan ik allemaal doen om hem sneller te laten rijden.
hij gaat nu ong 60km/h en ik wil hem iets sneller laten gaan het liefst rond de 70/80?
kunnen jullie me vertellen of dat mogelijk is en wat ik daarvoor nodig hebt?

b.v.d.

wij hebben zelf met streetmagic geraced.

je kan aantal dingen doen
andere uitlaat
cillinder carb
zelfs onsteking in onze tijd bestond die er std nog neit voor

heb er zelfs nog grondplaten voor liggen
 
wij hebben zelf met streetmagic geraced.

je kan aantal dingen doen
andere uitlaat
cillinder carb
zelfs onsteking in onze tijd bestond die er std nog neit voor

heb er zelfs nog grondplaten voor liggen


ik wil geen nieuwe uitlaat eronder zetten wat ik dus al zei en cilinder eigenlijk ook niet. :p
 
Dat kan je met een streetmagic vergeten. dan moet je echt wel wat meer veranderen om 70/80 te rijden. Het is gewoon een lastig blokje om op te voeren.
 
Je moet heel de uitlaat open slijpen en alles eruit halen
als je dit netjes op de las doet en last hem weer netes dan zie je er niks van .
Geef hem dan ook meteen een nieuw zwart laagje ;)

Vario ring eruit halen en eventueel trekveertjes en rolletjes aanpassen

dit bij elkaar is de 75 mee te halen ik heb het vorigeweek nog gedaan


suc6
 
hoihoi,
heb me een tijdje geleden een streetmagic aangeschaft. nog helemaal origineel, met maar 7000km op de teller. op zich reed dat ding wel lekker maar het mocht net iets meer zijn :) dus de originele uitlaat vervangen door een chrome model van TK. ziet er mooi uit. snelheid was niet verschillend tov de originele, optrekken was iets beter maar vond dat ie iets sneller in hoge toeren ging voor dezelfde snelheid. dus ik ging er van uit dat er een beperking in de vario zat. dus een malossi vario kit aangeschaft. met de originele vario deed ie +/- 55 km/u maar met de malossi vario doet ie maar 30 km/u. in extremis 40km/u maar tegen een toerental dat echt niet om aan te horen is en vrees ook dat ie dat maximum toerental niet heel lang uit zal houden. ik doe dus nog iets verkeerd ...
ik lees hier op het forum over het verwijderen van de vario ring. heb je daar meer uitleg over aub ?
thanks !
ps: hopelijk zijn jullie hier nog actief, want het is wel een heel oude forum thread ...
 
Hallo goedendag,

Ik heb zelf ook een streetmagic en maak ook gebruik van een Malossi vario kit, als het goed is heb je een kunststof ringetje erbij gekregen. Die moet je dan NIET monteren (is een begrenser). Een Streetmagic rijd "standaard" 59 (echte) km/ph op navigatie (en Gianelli uitlaat). Als je de vertanding verwisseld met een Malossi vertanding (type: 15/40 als het goed is) rijd ie rond de 75 km/ph, doordat de standaard vertanding "kort" is kan ie vlot optrekken alles, maar blijft qua snelheid hangen bij 59. En de malossi is in die opzicht "langer" waardoor die sneller gaat. Dus dat kan ook je probleem zijn.

Ik heb zelf nu een Polini corsa 70cc eronder gegooid, en een 19 carburateur (moet nog afgesteld worden), maar gaat nu al rond 85/90 km/ph (echte kilometers)
 
ben bijna klaar met de mijne ,ben een minarelli eronder aan het bouwen .
70cc stage 6
17,5 carburateur
stage6 koppeling
mallossi vario
polini vertanding
firefox luchtfilter
uitlaat ?? nog niet bepaald yasuni of roost
 
Back
Top