Stroboscoop Twin Set.

Advertisement - register to remove this

rood op de plus aansluiten en de zwarte draad op de min aansluiten :p en eventueel een schakelaar er tussen maken.
 
Gewoon zwarte kabeltje op de - en rode op de +, zie het probleem niet ?

Als je schakelaar ertussen wilt dan de zwarte naar de - en de rode naar de schakelaar, vervolgens vanaf andere pinnetje van de schakelaar naar de + van je accu.

Of even opzoeken welke stroomdraad vanaf je contactslot licht geeft als je contact aan zet, dan moet je hem daarop maken met een schakelaar ertussen. Dan kan het alleen aan als je contact aan staat (dus geen gezeik van kwajongensstreken die hem aanzetten wanneer jij op school zit zodat je accu leeg is als je terug komt)
 
Uhmm


ik heb denk toch liever een schakelaar omdat je volgensmij niet met deze dingen mag rijden hé?

Btw ik vind zo snel geen schakelaar!, heeft iemand een voorbeeld op een site?
het liefst easyparts want dat scheelt mij dan weer verzendkosten
 
dan zit ik nog met een probleem.

want daar zitten er 2 op en ik moet toch rood nar me accu en zwart naar de schakelaar doen?.

maarja welke dan?
 
precies. zwart op de - of op je frame, en de + naar het ene pinnetje vn de schakelaar en dan een draadje vanaf het andere pinnetje naar de + van je accu.
 
ik heb even een plaatje gemaakt!

volgensmij kan het ook zo, gewoon rood op - zwart op +
en dan tussen door eventjes de draadjes doorknippen en de schakelaar ertussen douwe..

1zw1d03.png
 
Ho ho..

gewoon als je 2 pinnetjes hebt de zwarte aan de ene door verbinden en de rode aan de andere?

hoe zouden jullie het dan doen -.-?, rood naar de - en zwart naar de shakelaars ofzo? :L
 
Jij weet duidelijk niet waar je over praat en dan kom je ook nog met die emoticon? Beter tyf je een end op! De ts heeft zijn antwoord gehad en jij moet geen advies gaan geven wat totaal nergens op slaat en daarna ook nog brutaal doen.... Pfff sukkeltje
 
Uhmm boyzz ik weet nu nietzo goed wie ik moet nemen..

de ene zegt zwart op massa en rood naarschakelaar en naar accu de ander zegt van de lampjes naar de schakelaar naar de accu..

Uhmm ik weet nu niet zo goed naar wie ik moet luisteren.
 
Dus even in amateur taal:

Lampjes>Zwart gelijk naar de - op de accu
Lampjes>Rood aan de schakelaar koppelen en daarna op de + Accu.

Nu heb ik het door toch :D?
 
Back
Top