Standaard mbk genoeg kracht om wheelies te doen? :)

thibault

Well-Known Member
Ik vraag me af of een gewone standaard mbk ( zonder varioring en piemel van uitlaat eraf) genoeg kracht heeft om wheelies te doen? trekt die snel genoeg op? het is een spirit. Ik heb dus een mbk maar ik heb hem kapot gekocht ennu ben ik hem nog aant vermaken maar kvraag me dat af omdat ik dat wel zou willen doen. En een standaard mbk zonder varioring en piemel van uitlaat eraf hoe snel ga dat ongeveer? en kun je die nog opdrijven zonder nieuwe onderdelen te kopen?

Bedankt
 
Advertisement - register to remove this

schrijf volgende keer ff iets beter, met leestekens enz:p

je kan hem met ontgrenzing enz en alles standaard max 60 echte km's laten lopen!
en ja wheelies, kan je zelfs wel met een snorscooter.
ligt maar net aan de bestuurder, je kan het jezelf idd wel vergemakkelijken met een goeie optrek enz!


maar wat was er kapot aan je blok dan?
en oja:p ,je hebt et in het verkeerde rubriek geplaatst;)
 
schrijf volgende keer ff iets beter, met leestekens enz:p

je kan hem met ontgrenzing enz en alles standaard max 60 echte km's laten lopen!
en ja wheelies, kan je zelfs wel met een snorscooter.
ligt maar net aan de bestuurder, je kan het jezelf idd wel vergemakkelijken met een goeie optrek enz!


maar wat was er kapot aan je blok dan?
en oja:p ,je hebt et in het verkeerde rubriek geplaatst;)

Is niet echt kapot, hij is rijdend weggezet van de vorige eigenaar. Ik denk dat ik gewoon even de carb moet schoonmaken en bougie kuisen en nieuwe benzine en olie endan moet hij het wel doen, DENK ik :) ik heb ook geen sleutels maar ik zoek een contactslot met sleutels ... Maar voorlopig doe ik gewoon iets met de kabels bij het contactslot ( al weet ik wel niet echt wat ik moet doen :) ) kabels lostrekken ofzo endan verbinden?? ik weetniet :)

En sorry dat ik het in het verkeerde rubriek plaats :)8P
 
Is niet echt kapot, hij is rijdend weggezet van de vorige eigenaar. Ik denk dat ik gewoon even de carb moet schoonmaken en bougie kuisen en nieuwe benzine en olie endan moet hij het wel doen, DENK ik :) ik heb ook geen sleutels maar ik zoek een contactslot met sleutels ... Maar voorlopig doe ik gewoon iets met de kabels bij het contactslot ( al weet ik wel niet echt wat ik moet doen :) ) kabels lostrekken ofzo endan verbinden?? ik weetniet :)

En sorry dat ik het in het verkeerde rubriek plaats :)8P

Zoek een kabel die van de bobine naar het contactslot gaat (of andersom, maar dit is makkelijker) trek deze uit de bobine.
 
je kunt gewoon de stekkers van het contactslot loshalen ;)

maar een nieuw contactslot zal ook niet zo duur zijn hoor ;)

verder , als de scooter geheel std is behalve de begrenzers is zo'n ding zeker wel goed op het achterwiel te krijgen!
 
je kunt gewoon de stekkers van het contactslot loshalen ;)

maar een nieuw contactslot zal ook niet zo duur zijn hoor ;)

verder , als de scooter geheel std is behalve de begrenzers is zo'n ding zeker wel goed op het achterwiel te krijgen!

Wat zijn de begrenzers bij een mbk? welke begrenzers heeft die?
 
Een mbk spirit heeft verticaal blok welke vrij korte vertanding heeft. Hierdoor zal die zoiezo al wat lekkerder weg trekken.
 
Back
Top