stage6 RT cilinder

Status
Not open for further replies.
ik heb tijd maar krijg geen test set dus

ik heb ook meer dan tijd zat ,en de Minarelli set heb ik nog niet getest gezien :p

@ pronk , je hebt nou het hele seizoen zo'n cilinder gehad toch?

ik snap eigenlijk niet helemaal waarom nou zo'n cilinderkit zo lang getest moet worden , kan toch gewoon even @ stage6 zelf worden gedaan?

dat een cilinder beter lang getest kan worden zodat je goed zeker bent dat ie goed is en goed presteerd kan ik begrijpen , maar waarom er dan wel 2 jaar van te voren word gezegd dat deze kits eraan komen terwijl er vandaag de dag slechts enkele (voorberechtte) personen deze cilinder ook daadwerkelijk kunnen bezitten begrijp ik niet helemaal.

ik vind het aardig veel lawaai maar er komt niks bij uit tot nu toe..

en dat moet Fred of Stage6 of of welke duitser daar over gaat zelf weten maar lijkt mij dat mensen zometeen zoiets hebben van dat die van Stage6 de boel niet goed voor elkaar kunnen krijgen , terwijl Malossi dat wel kan , dus vanuit die gedachte liever een Malossi kopen omdat de RT een gebed zonder einde lijkt te zijn.

dit is niet hoe ik perse denk maar ik kan me voorstellen dat er genoeg zijn die gewoon een beetje flauw worden van de slechte levering van Stage6 , en dat kan mede te maken hebben met de importeur , daar weet ik niks van. maar wil je veel verkopen zul je eerst moeten zorgen dat je het ook aankan , en dan pas verkopen. (vind ik dan)

er word gewoon teveel reclame gemaakt voor iets waar nog helemaal geen zekerheid over is IMO.
 
Denk dat ze het produceren van een speedkiller iets onderschat hebben. Deze dagen hebben een hoop mensen een testbank , dus alles wordt gelijk op de testbank gegooid en niemand gaat meer tegen elkaar racen op straat om te concluderen welke sneller is.

Dit is alleen maar een goed iets want zo is de consument wel bewust van wat ze kopen natuurlijk. Het feit dat men nachten lang tijd in de nieuwe stage 6 moet steken om er enigzins iets fatsoenlijks uit te krijgen geeft wel aan dat ze hem nog lang niet gaan leveren.
 
@ Melf

Kan je wel zeggen dat Fred daar natuurlijk geen aandeel aan heeft, het is de marketing @ stage6 die het fout doet. Maar verder ben ik het idd met iedereen eens :)
 
Haha, dat zal nog wel even duren..:D
Ik denk als hij binnen is voor het begin van het zeizoen van het scooterracen vlgend jaar dat we blij moeten zijn...
 
Met speculeren komen we er iig sowiezo niet :+ Zal ik dit topic anders gewoon ff dichtknallen totdat er meer nieuws is?
 
Ok, bij deze gooi ik het topic tijdelijk dicht totdat er meer nieuws is. Er worden nu namelijk al een tijdje geen informatieve reacties meer geposts, het is alleen maar kritiek. Ookal is het op sommige punten wel terecht, daar is dit topic niet voor :)

Als ik zelf nieuws heb zal ik hem weer openen, als iemand anders nieuws heeft moet diegene mij ff PMen om hem op verzoek te openen.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top