stage6 RT cilinder

Status
Not open for further replies.
Ik neem aan dat ze hiervoor ook weer nieuwe flensen gaan produceren?

Sowieso, maar de flenzen worden onafgewerkt geleverd, zodat jij ze nog op jouw type uitlaat kunt afwerken (lassen). Tenminste, zoiets had ik heel lang geleden gelezen dacht ik.
 
Ik neem aan dat ze hiervoor ook weer nieuwe flensen gaan produceren?

Er is nog geen flens beschikbaar, deze hebben we zelf gedraaid..

Bij de nieuwe types S6-uitlaten zal deze inderdaad met een goeie flens geleverd worden (volgens mij zelfs meerdere)
 
De RT cilinder zal geleverd worden met een passende flange voor der RT70 Uitlaat. Dit is een nieuwe uitlaat ontwikkeld voor deze cilinder. Verder is er een adapter plaat beschikbaar voor Piaggio, om uitlaten met de orgineele uitlaat flange te monteren en diverse modellen uitlaat flangen.
 
Heeft er iemand enig idee wanneer het op de markt komt?
En is de 90cc al in ontwerp-fase?

De 70cc is al lang op de markt, alleen heeft de s6 importeur van Nederland (vd Kruijs) het niet voorelkaar gekregen/niet geprobeert om er ook een aantal naar Nederland te krijgen. In italie is de 1e oplage al verkocht, wanneer de 2e komt en wanneer de 90cc ook op de markt zal worden gebracht heb ik geen idee van. Ook die zit al een tijdje in de testfase voor zover ik weet.

Waarom het allemaal zo lang duurt weet ik ook niet :Z
 
Vanavond de nieuwe 'definitieve' versie op mijn raceblokje gebouwd, hoop komende week met een uitdraaitje te komen icm een 19mm carb en FKT DPR + Team2004. Geblokkeerd gemeten met tandriem uiteraard.
Pronk, post nog eens een uitdraai van het ding. En als het kan mss tegenover een 7T, daar heb je vast ook wel een meting van O-)
 
Pronk, post nog eens een uitdraai van het ding. En als het kan mss tegenover een 7T, daar heb je vast ook wel een meting van O-)


Het raceseizoen ligt een beetje op zijn gat en ik moet afstuderen dus ik verwacht niet dat ik er veel tijd voor heb de komende weken :D
 
Tedeschi reed in duitsland 6,59 met een R/T cilinder op 150meter. Moet even bij gezegd worden dat het een alu frame was van 35-39 kilo met een mannetje van 50 kilo. In nederland rijden we met speed hetzelfde of sneller met 15-20 kilo meer aan boord.

Tedeschi vertelde mij wel wat de cilinder nog zo goed als standaard was en dat voor de sprint maar een kleine aanpassing nodig was. Hij reed ook met de nieuwe Stage6 overrange in dat ding.
 
Tedeschi reed in duitsland 6,59 met een R/T cilinder op 150meter. Moet even bij gezegd worden dat het een alu frame was van 35-39 kilo met een mannetje van 50 kilo. In nederland rijden we met speed hetzelfde of sneller met 15-20 kilo meer aan boord.

Tedeschi vertelde mij wel wat de cilinder nog zo goed als standaard was en dat voor de sprint maar een kleine aanpassing nodig was. Hij reed ook met de nieuwe Stage6 overrange in dat ding.


Ik neem aan met de 70cc versie? Net wat je zegt, wij rijden sneller met soms meer gewicht.
 
Ik sprak hem Zaterdag avond nog, en met de Malossi overbrenging en een lichte aanpassing van de cilinder + aangepaste kop zat die tegen de 25 pk. Hij was erg te spreken over de cilinder omdat er een breed vermogen in zit en daardoor op de weg erg goed loopt. Eindsnelheid zat een Zondag rond de 130 km/h wat toch behoorlijk rap is voor een 70.
 
Ik sprak hem Zaterdag avond nog, en met de Malossi overbrenging en een lichte aanpassing van de cilinder + aangepaste kop zat die tegen de 25 pk. Hij was erg te spreken over de cilinder omdat er een breed vermogen in zit en daardoor op de weg erg goed loopt. Eindsnelheid zat een Zondag rond de 130 km/h wat toch behoorlijk rap is voor een 70.

Ik heb mij idd ookal vaak uitgesproken over de brede vermogenscurve, zeker op circuit merk je dit echt. Het maakt gewoon echt niet uit welke rollen ik erin doe, het ding knalt echt altijd de bocht uit. (Zelfs van meerdere open70 rijders met speed blokken gehoord dat mijne bocht uit sneller is)

Wat die 25pk betreft, ik weet nog niet echt wat we daar nou mee kunnen. Hoe is dit gemeten?
 
ja ok, maar die 25 pk kan je niet vergelijken met 25 pk bij onze banken. Hij rijdt 6,2 met die 90 van hem en zit rond de 33-34 pk op zijn bank. Wij reden ook 6,2 maar dat vermogen ga ik nooit redden. Dat het een goeie cilinder is geloof ik best, maar moet eerst wel te koop zijn.
 
Tegen de 25 pk. Jij maakt er weer direct 26 van. Maar zoals Tom al aangeeft heb je eigenlijk niks aan die waarde's.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top