ST.net weer een stapje verder...

Na jaren keihard werken was dit een gigantische beloning !
De nieuwe bus staat voor de deur. Momenteel is hij nog wit, maar wordt maandag omgeruild voor een zilvere versie met alles erop en eraan +ralf+

Naast de 'army golf' zal deze vierwieler dus wel vaker te zien zijn bij meetings, races & sprints. De bestickering volgt nog...

Het is zoiets als pakketdienst, maar dan groter...
bus_2.jpg


bus_3.jpg


Uiteraard zijn we ook een aantal mensen zeer dankbaar die ons geholpen hebben met vervoer tot deze tijd !!!
 
Advertisement - register to remove this

Eddy666 said:
Vette bus, alleen jammer dat het een Nissan en geen Opel is. Okayokay, ik weet het, ze zijn identiek aan elkaar, maar Opel HEERSCHT nou eenmaal 8)
het zijn gewoon Renault bussen:+ en idd OPEl heerst

veel succes met de bus:W
 
Fijne bus, alleen aan de voorgaande reactie te horen(vandalisme etc) zou het wel verstandig zijn om de bus te beveiligen dmv een alarm of iets dergelijks...
 
Ondertussen staat 'de echte bus' voor de deur

bus_4.jpg


bus_5.jpg


bus_6.jpg


Helaas een iets andere versie, aangezien het model dat we besteld hadden niet meer geleverd werd. We moeten het nu helaas doen met extra airco, elektrische ramen, achterraamwissers, raamverwarming en elektrisch verstelbare buitenspiegels.... niet dat ik dat jammer vind uiteraard :)

De dozen in de bus zijn pakdragers voor het dak om nog grote spullen mee te krijgen en ook een trekhaak en volledige betimmering achterin.
 
Lekker boeiend dat er geen dikke velgen onder zitten. Bij een bedrijfswagen boeit mij dat echt geen hol. Lang leven de wieldoppen:W
 
Te relext , Inne :W . Je mocht wel eens een leuke beloning krijgen voor je harde werken al die jaren .

Ziet er spang uit en veel plezier ervan :W.
 
Back
Top