ST.net / SBO @ TheBox - Moccah

Wie even de tv op TheBox zet om 17u25 kan kijken naar de uitzending van Moccah over de scootersprints (gefilmd in Nijmegen) met Lara Massen

Heruitzending komende zaterdag !
 
Advertisement - register to remove this

Heb het ook gezien, gaat veel over een meisje met een accent die het een en ander uitlegt :p...

Was veelal EMBY wat in beeld kwam.
 
damn heb uhm ook gemist..
nu maar wachten en hopen dat hij op internet komt...

Edit://

kzie hem ook nog niet @ the box site staan
 
Ralf said:
Ik kan je evt wel helpen met online krijgen...


ja... morgen als ik uitgeslapen ben dan ga ik kijken of ik het op een dvd kan zetten.... want hij heeft nu op de harde schijf opgenomen (dvd recorder) want als er een beveiliging op het programma zit gaat het niet lukken...

maar bij de box acht ik dat zeer klein... :p

ik PM je morgen dan wel of het gelukt is enz...
 
Ypuh said:
Heb het ook gezien, gaat veel over een meisje met een accent die het een en ander uitlegt :p...

Was veelal EMBY wat in beeld kwam.

Meisje met dat accent is paralara!*!* :D.. met dr gangster cornrows 8)
 
ik kan het dus wel naar dvd branden... MAAAR

die dvd kan die g****** niet afspelen of lezen op elke computer in ons huis (3 verschillende geprobeerd) hij leest hem ook niet in mijn dvd speler, terwijl dat ding van mij bijna alles leest waar vele andere moeite mee hebben

we hebben dus zon phillips dvd recorder kut ding.... en waarschijnlijk als je dan een dvd ermee brand kan je het alleen daarin afspelen....

conclusie:

ik kan het niet op de computer zette :(:(

weet iemand misschien een oplossing??
misschien een of andere codec downloaden oid?
ik hoop dat iemand iets weet....

groetjes...
 
uuh ja.... boven sowieso, in mijn eigen weet ik nie tzeker.... maar ALS het goed is had men pa et al aan de praat....

uno momento.... brb :p


:edit: zo dat staat op de computer...

alleen het is 3.33 gb groot :+ ff verkleinen tot een schappelijk formaat...
 
Last edited:
Ziet er allemaal goed uit :) alleen ligt het aan mij, of is er bij jullie ook geen geluid bij?

edit: lag dus aan mij, stekker was eruit 8P
 
Last edited:
heb gewoon geluid bij die van embly :W
ik ga morgen me pc formateren want hij doet echt vaag,
me camera krijg ik niet aangesloten. ik kan alles uploaden naar de server BEHALVE dit filmpje dat stopt gewoon steeds op een ander moment 8P
snap de er niks meer van
 
Back
Top