[SR2000] Poll kleurencombi!

Welke kleur(combi)?

  • Zwart/wit

    Votes: 7 24.1%
  • Zwart/wit 2

    Votes: 18 62.1%
  • Zwart

    Votes: 0 0.0%
  • Blauw/wit

    Votes: 4 13.8%

  • Total voters
    29
Status
Not open for further replies.

MrSelected

Selected User
Hey, ik ga ergens volgende week mijn scooter spuiten. (Als het weer het toelaat tenminste). Ik zou graag weten hoe de meningen hier verdeeld zijn. Ik weet nog niet 100% zeker welke kleuren ik wil, maar er is wel een sterke voorkeur.

Hier de kleuren;

1. Zwart/wit
nx99hu.jpg


2. Zwart/wit 2
nx9c77.jpg


3. Zwart
nx9bp4.jpg


4. Blauw/wit
nx9a50.jpg


Huidige kleur van de scooter:
http://i1.tinypic.com/nx9i5h.jpg
Er zitten momenteel wat lichte krassen op (wel goed zichtbaar), en de kleur an sich is niet mijn smaak. Vandaar. :)

Ik houd van 'clean', dus stickers e.d. komen er niet op.

MrSelected :W
 
Advertisement - register to remove this

2 jah alleen zou ik wel die buddy wit doen en waar de passagier op zit wit doen, maar dat is mijn mening weer.....
Zo kunnen nog wel meer mensen doorgaan van ik vind dat en dat mooier, maar het gaat er om wat jij het mooist vind. Dus maak er wat van wat JIj zelf mooi vind en als anderen dat nou lelijk vinden, boiend. Jij moet er trots op zijn.
 
Weer zo eentje..

waarom snappen sommigen niet dat een kleur kiezen iets is wat je zelf moet bepalen, er zullen vast een heleboel mooie kleuren/combinaties zijn maar daar moet je uiteindelijk toch zelf uit kiezen. dat kan een ander zeker niet voor jou bepalen, want als iemand bijv zegt pimpelpaars met groengele stippen en 2 strepen in roze, dan zeggen de meesten ook van nee dat doe ik niet want dat vind ik niet mooi. dus vraag het dan ook niet en bepaal zelf wat je mooi vind.

en ik zou zelf 2 kiezen (A)
 
Smaak kan je zelf toch wel bepalen, laad je niet leiden door wat andere mensen willen, maar wat je zelf mooi vind.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top