Sprint 150 meter Binnen "7 seconden"

heb toch ook wel ziekere filmpjes gezien denk ik.
hij zal heel hard gaan hoor, maar bijna 6 rond op de 150 meter...denk het niet.
 
Sibo said:
Is al een iemand, onder de 7 sec gegaan hiero :) (dit jaar gaan der meer
volgen,gok ik;))

Hier sprinten wij over 150 meter ...

tijdmetingen van hier en aruba/etc ,kun je niet vergelijk.. (bv @ st.net tijdmeting rijdt de meerderheid onder de 5sec @ Smp,meters weet ik niet precies)

SMP was geen 150m sprint.
 
-Cris- said:
Ik vind dat je met dat soort uitspraken erg voorzichtig moet zijn:) .. Je hebt een 2 fast..en dan heb je dan ook 26 pk? Zo makkelijk gaat dat helaas niet

Tis verder niet om je af te zeiken ofzo hoor:* (Een beetje zelfvertrouwen mag best) Maar persoonlijk vind ik dat je een beetje ''doorslaat'' met vermogens te gaan roepen en tijden die je gaat rijden met je frame....


er staat " hopelijk :p " ?

ruud. said:
wat is trouwens al behaalt met die 2fast dpr dat je er zoveel vertrouwen in hebt?

Geen vertrouwen meer in koopmans?
Ik geef vanaf vandaag de dag niets meer prijs ;)
 
Dennis said:
dat zegt hij ook niet?

Nee maar anders kan je ook niet vergelijken. Hij zegt onder de 5 sec. maar dan moet je er ook bijzetten dat het geen 150m is.
Nu vergelijk je appels met peren:)
 
Aerox-Evo70 said:
het was ongeveer 125 meter EN de secondes waren niet precies een seconde, dus je kunt alleen vergelijken met tijden van die dag.
en hoe lang duurden die secondes dan? een halve seconde ofzo....
 
A-Bizar said:
Ik zeg dat 7 seconde met een 23pk std klasse scooter onmogelijk is :)

Toch nog eens even dit topic omhoog schoppen... :)

Inmiddels zijn er twee mensen die het dus gepresteerd hebben, Jerno Roufs met een 6.91 en Dennis Melgers met een 6.96. Beide met eindsnelheden boven de 120 km/u.
De laatste waarvan ik het blok gemaakt heb zit overigens onder de 23 pk...
En mijn voorspelling is dat die tijden verder gaan zakken.

Ander punt is dat de in Italie gereden 5.7 sec op 150 meter niet klopt. Ik heb wat zitten rekenen, en daarvoor is een bijna constante acceleratie van 1 G vereist en dat is absoluut onmogelijk met een vermogen onder de 30 pk.
Dus die tijden kunnen we met een korrel zout nemen...
Een internationale meeting moet uitkomst geven hoe wij nu staan t.o.v. de Italianen...
 
Last edited:
Joël said:
Ander punt is dat de in Italie gereden 5.7 sec op 150 meter niet klopt. Ik heb wat zitten rekenen, en daarvoor is een bijna constante acceleratie van 1 G vereist en dat is absoluut onmogelijk met een vermogen onder de 30 pk.
Dus die tijden kunnen we met een korrel zout nemen...
Een internationale meeting moet uitkomst geven hoe wij nu staan t.o.v. de Italianen...

Dat zou nou wel erg vet zijn idd ja -:-
 
Om maar even terug te vallen op de banden...Waarom smeert niemand zijn band in met spul? Ik heb het zelf eens geprobeert met een kenda, die band word nog zachter dan een ml50, dat zou betekenen minder wielspin bij de start. niet voor iedere scooter weggelegt, maar voor joel zou het kunnen.

Je smeert hem vandaag in en morgen is het super zacht. Het word bij veel (hobby) autosport toegepast.

jasper
 
Aerox-Evo70 said:
als ik nu eens kijk naar de snelste tijden ex reactietijd...

dennis: 6,72
jerno: 6,62
joel: 6,63

...
Als Jerno wat meer red bull drinkt kunnen er nog een paar tienden van de totaaltijd af bedoel je? :p

//edit: Of Go Fast natuurlijk.
 
Back
Top