Sprint 150 meter Binnen "6 seconden"

Inderdaad..

Ik vind iig dat het weinig meer met tunen te maken heeft (iedere gek kan zo'n kit goed aan het lopen krijgen). Dat is iets wat ik "minder" vind aan NX
 
Tuurlijk gaan we vroeg of laat wel onder de 6 en komen we wel op het niveau van de italianen. Of denken jullie dat de italianen beter kunnen tunen Ik denk het neit....:p

Ik denk dat we dit jaar nog wel onder de 6,5 gaan.

Wij zijn in ieder geval druk bezig met het opbouwen van 2 brute 80cc blokken... :W
 
ben wel benieuwd of er onder de 6 sec word gereden, miss dat het machinetje van dijkmans wel kans maakt:p vermogen zat denk ik, mits het goed loopt
 
Inderdaad..

Ik vind iig dat het weinig meer met tunen te maken heeft (iedere gek kan zo'n kit goed aan het lopen krijgen). Dat is iets wat ik "minder" vind aan NX

Ik denk dat het nog wel eens vies tegen kan vallen om zonder schade ed het goed aan het lopen te krijgen.
Het is niet ff plug and play hoor...
 
ik heb het al eens iets gezegt over het insmeren van de achterband tegen wielspin, maar er werd toen gezegt dat wielspin er bijna niet is. Wat ik toch werkelijk gezien heb bij de 2 cilinder van ABT en Joel zijn frame
 
Je moet het zoeken bij tractie, + vermogen + gewicht,

Fw + Fn vind ik zelf een belangrijk factor om het daar te zoeken,Je kan nagenoeg zoveel vermogen hebben om het amper op de baan te krijgen
 
:).

Respect voor iemand die met minder trucjes dan de competitie het snelst is, maar competitie is competitie. Doen wat je moet doen om zo snel mogelijk te zijn (binnen de regels)

Die gebruikt gewoon trucjes, die veel beter werken dan andere trucjes.

Het is allemaal om de trucjes die je sprinter sneller maken.
 
hoe word er gedacht over (directe) injectie techniek op scooters? gaat dat de toekomst worden?

Dat er nog veel aan de 80 / 90 cc's te doen is is een feit denk ik omdat deze klasses nog maar net bestaan, en er nog maar net mee getest word. De 70 cc'tjes zijn al pittig door ontwikkeld, vraag me af of daar nog heel veel ( meer dan 1 seconde) vooruitgang in gaat zitten :)
 
Begin jij aan NX zonder enig boeren verstand ?

Nee dat niet.
Er zijn er genoeg die het stoer vinden om te hebben en die raar staan te kijken waarom hun cilinder naait.

Zelf denk ik dat het met de 70cc klasse niet meer al te veel meer aan tijd gewonnen gaat worden. Ook met vermogen denk ik dat ze al aardig tegen het 'max' aan zitten...
 
Als joël nu eens een keer zou sprinten met een NX setje ;)

Joel rijd er na mijn weten niet mee omdat ie niet alles op het spel wilt zetten...
Terecht... ik baal ook als me blok in puin loopt.

Voor de mensen die in dit topic weer kansloos aan het blaten zijn over wat wel en niet kan / wat wel en niet triest is om toe te voegen om meer vermogen te crieeren....
Ga eerst eens onder de 7 rijden en kom dan mee discussieren of het mogelijk is onder de 6 of 6.5 te rijden.
Tijden die nu gereden zijn , zijn geen bron om conclussies uit te trekken.
De mensen die zelf die tijden rijden weten wat er goed en fout ging en wat er eventueel nog te verbeteren is.

Maargoed , ik houd er over op want deze discussie is al vaker voorbij gekomen.
 
Nee dat niet.
Er zijn er genoeg die het stoer vinden om te hebben en die raar staan te kijken waarom hun cilinder naait.

Zelf denk ik dat het met de 70cc klasse niet meer al te veel meer aan tijd gewonnen gaat worden. Ook met vermogen denk ik dat ze al aardig tegen het 'max' aan zitten...

3 jaar geleden was 15/16 pk DE max.

Speed04 cilinders gaan nog wel richting de 25-26 pk komen.
 
Joel rijd er na mijn weten niet mee omdat ie niet alles op het spel wilt zetten...
Terecht... ik baal ook als me blok in puin loopt.

Voor de mensen die in dit topic weer kansloos aan het blaten zijn over wat wel en niet kan / wat wel en niet triest is om toe te voegen om meer vermogen te crieeren....
Ga eerst eens onder de 7 rijden en kom dan mee discussieren of het mogelijk is onder de 6 of 6.5 te rijden.
Tijden die nu gereden zijn , zijn geen bron om conclussies uit te trekken.
De mensen die zelf die tijden rijden weten wat er goed en fout ging en wat er eventueel nog te verbeteren is.

Maargoed , ik houd er over op want deze discussie is al vaker voorbij gekomen.

Helemaal mee eens, wie zijn *wij* om te bepalen of het gaat lukken of niet.
De jongens die al onder de 7 rijden weten hoeveel moeite het (heeft) gekost om onder de 7 te rijden (en te blijven rijden ;)).
Laat staan onder de 6,5 :).
 
Back
Top