Sprint 150 meter Binnen "6 seconden"

jonges, dit gaat over sprints, niet over de lampjes van het startsysteem...

ik ben het met joel eens, in nederland is gewoonweg nog TE weinig vermogen om de laatste meters goed door te rijden.(het starten zit wel goed imo)

En hoe dit te verhelpen?

Mss denk ik te ver, maar dacht aan een 2de versnelling (niet vragen hoe :* )
 
Leuk topic ;)

Onder de 6... zo op het eerste moment zou ik zeggen dat het niet kan, echter na de 6.2 van Tedeschi gezien te hebben, waarvan ik de start niet denderend snel vond, weet ik dat het wel kan.

Idd, ik stond ook te kijken tijdens die sprint. Hij ging zelfs nog ff van het gas af! Ik stond ongeveer 50 meter van de start, en was echt stomverbaast hoe hard hij voorbij kwam! heb het filmpje btw nog op me telefoon:p

maargoed, of het haalbaar is komend jaar? Ik zie het nog niet gebeuren..dat zou namelijk betekenen dat iemand bijna 1 seconde van ze tijd eraf moet rijden..die vordering is mij iets te groot voor 1 jaar denk:p

mja..we zullen zien he

Laurens
 
jonges, dit gaat over sprints, niet over de lampjes van het startsysteem...

ik ben het met joel eens, in nederland is gewoonweg nog TE weinig vermogen om de laatste meters goed door te rijden.
(het starten zit wel goed imo)

Denk eerder dat het hem ook in verschil kwa gewicht zit, als je ziet hoe licht die italiaantjes zijn :)
 
Mijn doel voor volgend seizoen is nog steeds de 6.5.
Ik ben nog steeds van mening dat het te realiseren is zonder nx met het frame wat ik nu heb staan.
Onder de 6 seconde zie ik voorlopig nog niet gebeuren. Maar wie weet komt er iemand met een revolutionair plan om het wel te halen. :)
 
Het gaat wel steeds harder, alleen van 6,75 van Joël naar onder de 6 is toch echt een (te) grote stap. Denk dat de 6,5 toch wel tot de mogelijkheden hoort voor komend seizoen.
 
idd waarom NX?? Waarom niet meteen een 180cc???

De grote uitdaging is om binnen de 'normale' klasse en zonder technische snufjes en shit zo snel mogelijk te gaan.
 
Gewoon om eens te kijken hoe ver hij dan komt, en wat zijn frame doet met het extra vermogen wat er toch moet komen om onder de 6.5/6 te raken.
 
idd waarom NX?? Waarom niet meteen een 180cc???

De grote uitdaging is om binnen de 'normale' klasse en zonder technische snufjes en shit zo snel mogelijk te gaan.


Omdat 180cc niet mag en NX wel ;) Als het mag is het toch logisch dat er gebruik van gemaakt word.
 
Omdat 180cc niet mag en NX wel ;) Als het mag is het toch logisch dat er gebruik van gemaakt word.

met technische snufjes doel ik op NX, dit maakt het gewoon een stuk makkelijker om hard te gaan, persoonlijk zie ik liever volgend jaar iemand zonder NOS een tijd van 6,4 rijden dan iemand met NOS een tijd van 5,99 :)
 
met technische snufjes doel ik op NX, dit maakt het gewoon een stuk makkelijker om hard te gaan, persoonlijk zie ik liever volgend jaar iemand zonder NOS een tijd van 6,4 rijden dan iemand met NOS een tijd van 5,99 :)

En als er nu een carb uitkomt die dezelfde vermogens toename als NX geeft, dan vindt je het ook niet meer leuk? :/

De gene met de meeste goed werkende technische snufjes wint gewoon.
 
En als er nu een carb uitkomt die dezelfde vermogens toename als NX geeft, dan vindt je het ook niet meer leuk? :/

De gene met de meeste goed werkende technische snufjes wint gewoon.

Juist! vind ik echt een mooie:p
Bovendien, het is niet alleen hup NX erop en hatseflatsa 1 sec sneller..
Ook hier zit veel tijd in, krijg het maar een goed afgesteld (slip etc)..vermogen aan me krukas heb ik ook wel...

gewoon alles uit de kast trekken om een snelle tijd te rijden!

abc succes ermee

Laurens
 
En als er nu een carb uitkomt die dezelfde vermogens toename als NX geeft, dan vindt je het ook niet meer leuk? :/

De gene met de meeste goed werkende technische snufjes wint gewoon.

:).

Respect voor iemand die met minder trucjes dan de competitie het snelst is, maar competitie is competitie. Doen wat je moet doen om zo snel mogelijk te zijn (binnen de regels)
 
Back
Top