Spinners

Hammink

HAMMINK ©
Hoi allemaal.
Ik heb laatst een scooter met spinner velg gezien.
Dit lijkt me zeker wel vet alleen wil ik weten hoe ik hier aan kan komen.
Ik heb al iets gehoord over het overzetten van spinners van een auto maar
zijn er geen orginele scooter spinners te krijgen?

Ik hoop dat jullie me hier over kunnen mailen.

G_Hammink@hotmail.com

Alvast bedankt.

P.s. Tis voor een Aprilia SR
 
Advertisement - register to remove this

Hammink said:
Hoi allemaal.
Ik heb laatst een scooter met spinner velg gezien.
Dit lijkt me zeker wel vet alleen wil ik weten hoe ik hier aan kan komen.
Ik heb al iets gehoord over het overzetten van spinners van een auto maar
zijn er geen orginele scooter spinners te krijgen?

Ik hoop dat jullie me hier over kunnen mailen.

G_Hammink@hotmail.com

Alvast bedankt.

P.s. Tis voor een Aprilia SR
Dit vond ik op internet misschien heb je er wat aan....

Uw scooter Custom made? Wilt u opvallen met uw scooter? Dan bent u hier aan het goede adres! Wij customize u scooter, van special paint tot spinners! Wij doen o.a: - Radio sets - Dvd sets - Neon (met ingebouwd schakelaar) - Spinners - Verchromen (zoals carterdeksel) - En echt vanalles, wij kunnen alles leveren (race sturen, special kappen, spinners en nog veel meer!) - Ook motorisch customize wij dingen, b.v de beste nieuwste cilinders, krukassen, vario's enzovoort. En zo kunnen wij ook beschikken over een testbank. Wilt u uw scooter laten customize? Bel, mail of sms naar 0642821438 of roydejager@euronet.nl Beneden voor foto's van projecten die al af zijn, de paarse SR is van mij zelf, deze is te koop(p.s oude foto's recentere van deze komt eraan)!
WIL JE JE LATEN CUSTOMIZE ? BEL, SMS OF MAIL DAN, NAAR: 0642821438 OF: roydejager@euronet.nl
 
Hammink said:
P.s. Tis voor een Aprilia SR

Als ze er zijn zal je ze alleen op je achtervelg krijgen,
op bijv. een Area51 zul je na aanpassingen voor erook op krijgen omdat die een mono arm heeft:W
Suc6
 
ScatMan said:
Als ze er zijn zal je ze alleen op je achtervelg krijgen,
op bijv. een Area51 zul je na aanpassingen voor erook op krijgen omdat die een mono arm heeft:W
Suc6


voor krijg je ze dr ook wel op

iig aan de kant waar geen schijf zit
 
drunencity said:
Dit vond ik op internet misschien heb je er wat aan....

Uw scooter Custom made? Wilt u opvallen met uw scooter? Dan bent u hier aan het goede adres! Wij customize u scooter, van special paint tot spinners! Wij doen o.a: - Radio sets - Dvd sets - Neon (met ingebouwd schakelaar) - Spinners - Verchromen (zoals carterdeksel) - En echt vanalles, wij kunnen alles leveren (race sturen, special kappen, spinners en nog veel meer!) - Ook motorisch customize wij dingen, b.v de beste nieuwste cilinders, krukassen, vario's enzovoort. En zo kunnen wij ook beschikken over een testbank. Wilt u uw scooter laten customize? Bel, mail of sms naar 0642821438 of roydejager@euronet.nl Beneden voor foto's van projecten die al af zijn, de paarse SR is van mij zelf, deze is te koop(p.s oude foto's recentere van deze komt eraan)!
WIL JE JE LATEN CUSTOMIZE ? BEL, SMS OF MAIL DAN, NAAR: 0642821438 OF: roydejager@euronet.nl

welke site is dit ??
 
Lekker vaag allemaal, die site, als ze poedercoaten nog niet kunnen schrijven en bridgestone ook niet:? snap niet waarom ze geen foto's van die spinners hebben als ze daar zon reclame mee maken.
 
Kijk hier naar spinner 'SPINNER_01.mov'

:!:!
Hoi allemaal.
Ik heb laatst een scooter met spinner velg gezien.
Dit lijkt me zeker wel vet alleen wil ik weten hoe ik hier aan kan komen.
Ik heb al iets gehoord over het overzetten van spinners van een auto maar
zijn er geen orginele scooter spinners te krijgen?

Ik hoop dat jullie me hier over kunnen mailen.

G_Hammink@hotmail.com

Alvast bedankt.

P.s. Tis voor een Aprilia SR
 
Back
Top