speedfight verlagen dmv veer

eastern

Well-Known Member
hallo,

Ik ben nieuw hier op het forum en heb een vraagje

Mijn vrouw heeft een speedfight 2 lc xrace en ze vind hem eigenlijk te hoog , is er iemand die mij kan vertellen hoe dit eenvoudig maar wel veilig op te lossen.

Zelf zat ik te denken aan een kortere achterveer maar is dit te doen zonder dat het blok op het frame klapt ?
Aan de voorkant zou misschien ook een kortere veer een optie zijn.

mvg

Eastern
 
Advertisement - register to remove this

Achterkant weet ik zo niet, maar ik denk dat je dan inderdaad ergens tegenaan klapt.
Voorkant verlagen is verboden.
 
Voorkant verlagen verboden?

Hoe wille ze het controleren?:p Ietsjes lagere achterkant zal vast wel kunne, moet je gewoon een veer van een peugeot scooter kopen die net wat korter is..
 
als je hem voor en achter gaat verlagen dat zal de wegligging niet ten goede komen denk ik hoor.

veel lager kan je toch niet gaat als orgineel.
 
voor en achter tegelijk is wel de beste manier , en iets verlagen ZOU wel willen.

maar idd de wegligging word er meestal niet beter van , ook heeft de scooter een bepaalde veerweg , ga je de schokbreker veranderen word de veerweg korten en vooral met het veersysteem van Speedfight kan dit weleens dranatisch uitpakken.

het beste is om een scooter te nemen waar je ook op kunt rijden , bijv. een Viva city , deze is al stukken lager.
 
Back
Top