Speedfight 2 oliepomp lekt

Aerox32

Speedfight
Hallo mijn oliepomp lekt en ik vond mijn scooter al veel roken smorgens en als i warm was ook hij kreeg dus teveel dan .en ik vond vandaag een klein beetje olie in me filter. Nu is mijn vraag hoe kan er nu olie door de bovenkant eruit komen . Want zoals op de foto te zien is ligt er olie boven op in dat kleine ronde gaatje daar stroomt het uit . En die koperen ring kwam er verbogen uit. Hoop dat iemand mij iets meer kan vertellen.
 

Attachments

  • 20170703_185343.jpg
    20170703_185343.jpg
    151.4 KB · Views: 30
  • 20170703_185408.jpg
    20170703_185408.jpg
    130 KB · Views: 27
  • IMG-20170703-WA0014.jpeg
    IMG-20170703-WA0014.jpeg
    65.4 KB · Views: 26
Advertisement - register to remove this

Zover ik weet bij Peugeot hoort die ring verbogen te zijn.
En ik denk dat je oliepomp zijn tijd heeft gehad.
 
Zover ik weet bij Peugeot hoort die ring verbogen te zijn.
En ik denk dat je oliepomp zijn tijd heeft gehad.

Dat ringentje is een oduflex ringentje.. Het zorgt ervoor dat het kopere busje met het tandwiel asje wat erin zit op ze plaats in het blok blijft zitten.
Het is een soort druk / vul ring.
 
Dat ringentje is een oduflex ringentje.. Het zorgt ervoor dat het kopere busje met het tandwiel asje wat erin zit op ze plaats in het blok blijft zitten.
Het is een soort druk / vul ring.
OK!
Nooit precies geweten dit...
 
OK!
Nooit precies geweten dit...
Ok dus tijd voor een andere oliepomp heb deze scooter net een dag begint lekker . Achha te veel olie is beter als te weinig haha goed is het niet maar smeert in ieder geval wel . Bedankt voor de snelle reactie
 
Dat ringentje is een oduflex ringentje.. Het zorgt ervoor dat het kopere busje met het tandwiel asje wat erin zit op ze plaats in het blok blijft zitten.
Het is een soort druk / vul ring.

Kan ik die 2 los kopen die ring en dat rubber
 
Back
Top