speedfight 2 benzine probleem

Peugeot SP2

New Member
Ik heb een speedfight 2
Setup:
Gianelli reverse zonder prop
sproeier 66
Rollen 5 gram
trekveren weet ik niet

Hij zuipt super veel benzine hoort dit zo met de setup?

Het is na even rijden wel altijd heel erg nat bij de cabarateur... miss een pakking?
 
Advertisement - register to remove this

Zo`n terugloper op die peugeot is erg funest voor je benzine gebruik.. Ik heb op mijn eerste vivacity diverse onder gehad, en met geen een lopen die motoren zuinig..

Beste is gewoon een laagtoerig orgineel lijkend uitlaatje te nemen daar rijden deze het `zuinigst` op.

Ik gebruik zelf een sito plus voor onder de peugeot TKR / looxer.. Deze heeft net dat kleine beetje meer power (alleen wel de uitlaat prop eruit halen)

Ik sta ook momenteel om de 2 dagen aan de pomp.. (geheel origineel en goed ingereden zou je op ze minst 1 week / 6 dagen met de benzine kunnen doen. (Dit is wel op ze zuinigs.)


Peugeot blok is niet gemaakt hogere toeren te laten draaien dan het originele..Omdat het blok meer voor `touring` geschikt is dan voor `sport of race`

Ga je door een snelle uitlaat lichtere rolletjes monteren (zeg maar van 8.5 naar 6gram) dan gaat dit ook ten kosten van het verbruik.

De spoeling in het carter is ook bepaalde niet super te noemen.. Omdat het spruitstuk op de ene zijkant van de krukas zit.
 
Last edited:
Back
Top