Speed Zipsp B² Tuned

Status
Not open for further replies.
Robin ik vind het jammer, maar we hadden het er gisteren nog ff over op msn. Ik zie je ooit nog op een andere meeting hoop ik, je weet wel wat voor een;)

succes met je E30:D
 
idd :(, had er nog graag een mede race genoot en zwaar concurent bij gewild maar ja wat al gezegd is je moet het financieel waar kunnen maken.
ik hoop dat je wel op de meetings komt en we samen nog een keer een pilsje kunnen drinken ;)
 
Hopelijk dat je in de tokomst nog een snel hok opbouwd, wil graag nog een keer en sprintje van je winnnn:#
Nee zippor was snel en mooi en vind het zonde dat het weggaat, mja als het eenmaal moet...:henko:

Gr.Enzo
 
Bedankt voor alle reacties jongens, en ik blijf zeker komen op meetings dit seizoen. Ik vind het zelf ook echt klote, maar het gaat ff niet anders..

Ik hoop dat mijn zip wordt verkocht aan iemand die er goed mee om kan gaan, zodat jullie hem alsnog op meetings zullen zien ;)
 
jammer man, hopelijk komen al je spullen goed terecht ;) ding had potentie zat om mooie tijden te gaan rijden dit jaar...
 
Heel jammer Robin . Maar als het niet gaat , gaat et niet . Hopen dat et zipke een waardige eigenaar krijgt .
 
Thnx nogmaals @ iedereen.. Ben er dit jaar zeker nog bij maar wel zonder scooter, hoop jullie allemaal nog te meeten 8)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top