Speed Rox - Waddinxveen

stickertje komt vandaag weer naar je toe

heb hem terug gekregen om een of andere vage reden

eind vand e week heb je een mooi yasuni stickertje
 
Thnx ;)

Er is met het warme weer weer flink gebrandt :W.. Soon weer is ff cil eraf trekken en kijken wat de toestand van de cil is.. ook ga ik voor lely nog wel banken om te kijken wat het huidige vermogen is..

:*
 
wáárom verkoopt toch iedereen ineens z'n scooter....
vond dit een van de mooiste roxen Lars! hoop écht dat als je hem verkoopt er een goed baasje voor kan vinden. :)
 
jammer lars :(

ik vind het ook maar nix dat er nu veel mensen zijn die ineens stoppen met hun scooter.... maja, tis niet anders.
 
Sjah...

Laten we het er op houden: "het verstand komt met de jaren". Ik weet zeker Jasper, dat jij binnen een a anderhalf jaar, ook genoeg hebt van de scooters... mark my words...
 
Sander said:
Sjah...

Laten we het er op houden: "het verstand komt met de jaren". Ik weet zeker Jasper, dat jij binnen een a anderhalf jaar, ook genoeg hebt van de scooters... mark my words...

tja vroeger of later kap ik er natuurlijk mee ja.... maja ik vind et gewoon altijd jammer als iemand dr mee kapt :p mag ik ;(
 
Ik kan me aardig vinden in de woorden van Sander, het komt, en het gaat:)

Ik zal wel ffies aan mn broertje vragen of die nog een rox wil kopen:+

S6 met de verkoop, maar allereerst uiteraard nog veel plezier toegewenst met dit monster:)
 
RobinV said:
Vakantie komt eraan, andere dingen trekken je ook aan.. zoals auto enz, vooral met dit weer :)


idd,en veel autoboekjes kijkenz enz. :)
Echt heel jammer maargoed hopen dat de scoot bij een goed baasje terecht zal komen :)
 
Dennis, ja laat m maar open, want het is niet zo dat ik stil zit tot lely hoor, voor dat ie weg gaat gaat er natuurlijk nog gebankt worden.. Ik vind het zelf ook heel erg jammer dat ie weg moet hoor maarja, ben nu halverwege mn rijbewijs, als ik dalijk mn rijbewijs heb wil ik toch echt mn eigen autotje, natuurlijk zou ik mn rox daar ook bij willen hebben, maar goed, ik denk dat een scooter als deze toch wel een eurotje of 3000 kan opleveren, en die 3K kan ik heel goed gebruiken voor mn auto hoor, sterker nog; ik kan het echt niet missen!
 
Doet me gewoon pijn aan mn hart dat zoveel mensen het jammer vinden dat ik m weg doe, en dat ze m zo mooi vinden, echt tof!
 
Back
Top