speciale lakken in spuitbus

[Steef]

Banken?? PM!
ik was benieuwd of er speciale, dus mooie metallic of met een bepaald effect in spuitbus te krijgen zijn, en vooral waar en wat voor prijs ik aan moet denken.

Heb zelf geen compressor dus dat is geen mogelijkheid helaas. en spuiters in de buurt zijn flink duur.
 
Advertisement - register to remove this

Metallic spuitbussen kan je zo halen bij de plaatselijke auto materialen zaak. Kosten meestal zon 10-15 euro hier in de buurt
 
Ja klopt:)
Die zijn overal te halen hoor;)
Hier in de buurt zit zo'n zaak die echt zo goed als alle kleuren heeft. Gewoon even zoeken en je hebt ze zo gevonden;)
 
colorworks, heeft erg goedkoop metallic spuitbussen. 8 verschillende kleuren ofzo. komt trouwens uit dezelfde fabriek als motip (colorworks is van motip)


Of zoals jordy zegt, zoek ergens waar je zelf spuitbussen kunt laten vullen!
 
Ik heb nog niet zo heel lang geleden mijn Typhoon kappen opnieuw gespoten in zwart overlopend naar metallic goud met een lichte glitter.

Ik heb al mijn spuitbus spul etc. gekocht bij Spuitbuswinkel (online shop) lekker easy online kopen en in 3 dagen in huis, in mijn geval dan.
Mijn kale kappen had ik besteld bij Leertouwer in Soest.

Wel een tip als je zelf gaat spuiten oefen eerst even op iets anders! Want om eerlijk te zijn kon het iets beter, maar dan nog ziet het er prima uit. Ik heb wel gebruikt gemaakt van die spraymaster, lekker makkelijk vasthouden en egaal spuiten. Ik heb geen compressor oid gebruikt.

En daarna (30 minuten later) een blanke lak erop gespoten zodat het niet dof zou worden. Dit moet je niet vergeten bij een Metallic kleur!
 
hey stefan, je moet misschien eens langsgaan bij heuts bij het azm in de buurt, daar hebben ze een hele wand volstaan met allemaal verschillende kleuren

geen motip meuk ofso

gr,
 
motip ken ik die kleuren van, alleen is dat meuk.
Ziet er gewoon echt niet uit.

Nu heb ik het merk flexa. en dat is echt een superspuitbus vergeleken met motip!

Mijn vraag was eigenlijk omdat ik een zip had gezien met soort zwarte kappen, met goude flakes.

En een sonic met soort parelmoerblauwe kleur, die kwamen beiden uit een sputibus.
 
motip ken ik die kleuren van, alleen is dat meuk.
Ziet er gewoon echt niet uit.

Nu heb ik het merk flexa. en dat is echt een superspuitbus vergeleken met motip!

Mijn vraag was eigenlijk omdat ik een zip had gezien met soort zwarte kappen, met goude flakes.

En een sonic met soort parelmoerblauwe kleur, die kwamen beiden uit een sputibus.

klopt :)
die rijdt dit jaar ook rond.. vorig jaar trouws ook..
ben ook benieuwd waar dat lakje vandaan komt.. wil namelijk ook wel een busje :)

iemand een ideetje?
 
Flexa is troep man, ik ga niet zeggen dat Motip alles is...

Ik laat tegenwoordig eigenlijk alles persen in een spuitbus, die bussen zit altijd goeie druk achter en krijg je speciale spuitkopjes mee.
 
Spuitnbussen zijn altijd troep als ik daar over heen spuiten dan gaat de kleur altijd opbrande door die bende...
Dus gewoon dikke afraders die spuitbusjes :)
 
alsa killercans

Zoek maar op op google. alle mogelijke cameleon, flake en special effect lakken in een spuitbus.

Ik geef alleen meer de voorkeur aan losse lak als spuiter zijnde, maar de effecten uit de bussen viel me zeker niet tegen.
Zijn wel duur, maar ook kwaliteit!
 
motip ken ik die kleuren van, alleen is dat meuk.
Ziet er gewoon echt niet uit.

Nu heb ik het merk flexa. en dat is echt een superspuitbus vergeleken met motip!

Ben het helemaal met je eens.

Ik heb door de jaren heen erg vaak dingen gespoten.
Flexa is idd erg mooi spul.

Enige nadeel is dat de bussen onderling een andere "spuitkracht" hebben.
De 1 spuit 500m ver en is in 3 seconde leeg, de ander spetterd en doe je een week mee. (ff overdreven dan he :p )
Of ik heb gewoon elke keer pech gehad met die bussen.

Maar al met al ziet het er altijd heel netjes uit.
Vrij prof. :)
 
Back
Top