# Special NRG #

Goeiedag luitjes :cheer:
ik zal me ten 1e even voor stellen
ik ben rudy kom uit katwijk
en heb niet echt zo'n bijzonder scooter verleden ;)
dit is me eerste eigen echte scooter me nrg
ben eingelijk in het virus gekomen door me broer omdat die veel scooter/brommers had:p pikke altijd , altijd leuk
maarjah genoeg gelult
ik ben al een aardig tijdje bezig van af me 15e heb ik me nrg had hem gekocht van me leraar voor een zacht prijsje ;) eenmaal thuis gekomen met me nrg ben ik hem helemaal gaan strippen en beunen want wist nog niet veel zag die er zo uit:

67il9fq.jpg


Het blok ook nog even best wel BAH! :'( :

67yryg6.jpg


Zo zag toen me beunhuisje er uit na alles uit elkaar te halen :cool: WHAT EEN BENDE! :

6h6l11h.jpg


ik heb jammer genoeg geen foto van toen ik hem kocht |L
maarjah effe later toch maar wat kleine dingen gedaan zoals blok maar een grondig gaan schoon maken schuren en toen maar eens proberen te polijsten 1e keer uiteraard geen suc6 :w

5zpuw60.jpg

dat was me blokje dan maarjah carter deksel even later ook maar toch even gedaan zag er wat beter uit :D

5zpz51f.jpg


maar zoals je ziet zag je dat het nog niet veel was maar begon steeds meer te leren.. maar uit eindelijk vond ik me blok SMACK! dus had ik het maar zwart gespoten net zoals me velgen ook maar carter deksel bleef zo vond ik wel mooi er uit zien :cool:
Dus kwam dit als resultaat: TATATATATATA :=
6bd9der.jpg

ik was er best blij mee omdat het er wel netjes uit zag :vetheid:
maarjah uit eindelijk heb ik dat verrotte en veroeste frame maar beetje op geknapt het zag er neit uit maar ik wist het een beetje op te knappen :w aanschouw
52wrm1y.jpg

Oohja voor dat het een beetje saai word mijn setup wist ik al cker die bleef niet std!
dus ik wou een 70 cc :cool:
Dus de setup werd langzamer had op gebouwd
uit eindelijk was het geworden
Cilinder: Malossi MHR Replica 70
Uitlaat: Malossi Mhr Geen Idee/Polini Evo 6/7
Krukas: Power 1 Pen 12
Carburateur:Delortho 17,5 MM
Luchtfilter: Hield Ik STD :L
Vario: Malossi MHR
Koppeling: Std trok als een JEKKO
en voor de rest niet echt iets boeiends
dus langzamer hand zag me blok er zo uit :D Kwas er erg trots op
4l5a6nr.jpg

4xpeoic.jpg

Cilndertjeee :w
5xsyfie.jpg

Me Malossi Pijpje Geen Idee Welke Het Was Maar Reed Vet :WOUT:
4mbunmx.jpg

maar effe paar foto's van in elkaar zette
6gohm2p.jpg

4yhy4ie.jpg

Had onder tussen ook een leuke koso kunnen kopen van een maatje nooit gebruikt:p
6bn6fzr.jpg


maar na verloop van tijd had ik niiks naja niet veel meer te doen aan me scooter geen geld en shit dus dan ga je maar aan je kappen ik ben toen booskijkers gaan maken.. voor de eerste keer poliesteren ging kut bakte er neit veel van :=
4zsutf6.jpg

dat zag er dus natuurlijk niet uit hup bam er af gesloopt en ben weer op nieuwe begonnen had het toen maar helemaal dicht gemaakt en getekend wat ik er uit ging halen dus zo gezegt zo gedaan :cool:
4pyulub.jpg

dat vond ik er dus 10 x beter uit zien .. ben het toen maar ook gelijk gaan plamuren wat ik ook dus nog nooit had gedaan maar dat zeg er leuk uit TOEN kzou me er nu voor schamen(A)
52vcsb5.jpg

maarjah in tussen ben ik ook maar me bijnaam in me kappen gaan zette vond ik wel een vet idee:p
dus zie hier:
68ic191.jpg

en nee ik ben geen meisje maarjah omdat ik toch al zo bezig was met me kappen was ik ook aant kloten met me zij kappen van me nrg kwas er op een stifte en dinge en toen kwam ik met wel wat ik vet vond dus ben het er uit gaan halen misschien neit jou smaak maar mijne wel :L

61vcnxd.jpg

oohjah en me velgen waren ook onder tussen nopg gespoten door me schoon vader kwas er erg blij mee zag er kicke uit
4pck29s.jpg

4q6wy9t.jpg

ze zin wite beige met een blauwe gloed ermooi in het echt
maarjah uit eindelijk ging me scooter steeds verder en verder in elkaar en begon die ook te rijden dus toen kwam die er zo uit te zien
5xfzr13.jpg

63l1iye.jpg

Reactie pagina :w
http://www.scooter-freaks.nl/forum/showthread.php?p=2604333#post2604333
maarjah in tussen waren paar andere kapjes ook bij me schoon vader om gespoten te worden in de zelfde kleur al me velgen heb ze toen gehad en zeg er ook redlijk netjes uit want kapjes waren niet perfect ..
4ysunx0.jpg

me achter spatbordje en me koelkappie en me rooster van me voorkap is ook gespten..

ben daarna ook maar me scooter gaan spuiten in bordeax rood zag er wel redelijk netjes uit was alleen effe voor het gezicht..
hier aantal foto''s

4r166wh.jpg


4y96vzl.jpg


6bmunhu.jpg


4qelhz8.jpg


dag erna ben ik gelijk maar wit skyleer gaan halen en heb ik wel effe zitte klote omdat om me zadel te krijgen ging niet echt makkelijk maar kwam er uit eindelijk vet uit te zien

6bkahok.jpg


uit eindelijk wou ik nog achter alle gaten en dingen wit race gaas en een witte binne kuip
heb toen maar effe me best gedaan en ben weer aant spuiten geweest en toen kwam het resultaat samen met me maatje MHR zip Katwijk Op De Foto shootje 11 :cool:
MHR zip Doet nu ook mee aan sbo en dat zijn mijn planne ook :D

61ukh09.jpg


62sto3k.jpg


63lgutf.jpg


4zx436a.jpg


5x61tv8.jpg


ik was van plan om een sprinter te bouwen een fire fox smane met een maatje voor sbo 08 fire fox hadden we (hebben we) met een team voor de leukig heid en zo maar we hdden neit veel tijd om samen die dingen te gaan doen dus is het jammer genoeg niet door gegaan .. dus heb ik besloten om me nrg maar om te bouwen naar een sprinter met een heel leuk uiterlijk ja :D
aantal onder delen zijn er al
kzal de setup maar even neer zetten voor de mensen die dat intreseren:p

4zbujb8.jpg


Dit word dus me setup voor SBO 08 !!

maar ik ga veel doen aan me uiterlijk wat hopelijk erg vet word :)
maar heb pas geleden me blok ge straald bij me FM Autoschade bedankt daar voor:) en heb toen maar paar foto's genomen

5yww75j.jpg


5zddgyp.jpg


63rxjqp.jpg


ziet er al leuk uit vind ik
heb onder tussen van ed me overrange + XSH max tuned Spruitstuk en membraam binnen gekregen en ziet er erg goed uit hee blij natuurlijk :w
maar iig ik wat passen met me achter kant alleen wou eht niemand laten zien dus ziet het er nu zo voor jullie uit(A):p

4lrmxl0.jpg


maar als jullie wel geintreseerd zijn om het te zien zal ik dan maar even fototje neer zetten :p

4plc381.jpg

dit is dan de eerste foto's die openbaar worden gemaakt(A)

stuk van frame er afgehaald
nog eentje dan

663k036.jpg


ben toen maar met me vader naar de boot gegaan om stuk frame er weer aan te lassen zodat de kap ergens op leunt dus na wat passen daaro zijn we gaan lassen en is er een stevige construtie onstaan:rolleyes:

4p0eikx.jpg


op de foto zat het nog wel beun om te kijken of het een beetje zat
maar was tevreden er over
ben toen ook maar eens over underseat gaan denken en maatje van me had nog een rox voorkap dus zo gezegt zo gedaan op gehaald beetje pas gemaakt en erin gemaakt...


snel nog effe foto van mij erop:W

689p8yh.jpg



hier dan de foto's van de kap

4m7j9j9.jpg


4pake3b.jpg


hier is het nog net opgezet dus ziet er nog niet geweldig uit want moet nog even nieuwe foto;s maken maar die komen spoedig met de volgende update dus dit was het wel voor even

en hopelijk kom binne kort ook me Speed 7T binnen:W





Heee mensen weer een updateje voor vandaag :cheer:

Ben erg blij :D want hbe me Malossi MHR Speed 7T Binnen
Bekijk de foto''s maar heb ook maar even me kap even geschuurd en op me scooter gezet en wat foto's gemaakt en van me onderdelen :L
hier wat van me cilinder en onderdelen :w


2vtv1v4.jpg


4uy671e.jpg


6ez5i10.jpg


6b39ovr.jpg




kheb me kap ook nog verder af geschuurd en alleen moet nog tot in de puntjes worden af gewerkt!! maar voor de mensen die het leuk vinden, ik heb effe wat foto's gemaakt met me scooter Kijk & Geniet :L

61p3d42.jpg


662ucrm.jpg


6hcj56u.jpg


66tnz7r.jpg


4uea8tz.jpg


4lq4miu.jpg


6ex5v5s.jpg


6d1yo7b.jpg



zo mensjes dit was het weer voor vandaag is niet zo veel maar toch weer wat om te kijken:p en te reageren wat je er van vind natuurlijk;) nou mense tot de volgende update.. Snelll






Zoo weer een verse Update voor de nieuwe maand ;)
zal maar weer eens beginnen over me achter kap :w had effe
een firefox achterlicht kunnen regelen (met dank aan Arjan :D )
dus zo doende ben ik die weer in me achterkap gaan poliesteren en plamuren
smamen met nog 3 andere die me gezelfschap kwamen houden :w erg gezellig
waren dus ook bezig met een andere voor kap van iemand wat er ook al vbet begint uit te zien :cool: .. maar voor de ongeduldige die dit lezen :7 zal ik effe wat foto's posten

4tk5sie.jpg


Met achterlicht er effe in geplakt :cheer:

628vtl2.jpg


Kd en Kevin willen blijkbaar niet op de foto 8P

5zle93d.jpg


En dan begin je maar eens met weer te poliesteren.. Soow terrrring hij is weer kaaalllll :shiny:

4ti4rav.jpg


En dan zit die er in gepoliesterd..sexy sokken er ook natuurlijk op :'(

4m388t5.jpg


Kd ging het toen na een tijdje niet meer snappen :confused:

4zm47yo.jpg


Dus dacht ik weetje wat KD ik ga wel even plamuren :*

4t8fy29.jpg


en dan krijg je alweer een beginnetje :)

4trh8br.jpg


Nog eentje dan.. alleen wel beetje wazig |L

61u0mzn.jpg


maarjah van al dat schuren krijg je snottebelle :confused: .. oohnee toch niet het is een stofje :w

687n2ud.jpg


Strak maken + Sneeuwen :L

Nou dit was het effe voor vandaag weer.. kga zo weer effe verder met strak maken effe kijke of het nog wat word en morgen OF misschien nog vandaag een klein updatje we zien het wel
Suc6 mensen

en Laat wat achter
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Zozo dit is jou projectje dus ;)

Wist niet dat je zo bezig was.... Ziet er leuk uit ;)

Spreek je op de meetings er wel even over.
Succes verder
 
eeeey ziet er vet uit hoor truddy man.

kom binnen kort wel ff keertje langs om in het echt te zien.

setup is ook er netjes zal wel hard gaan knallen.

gelukkig geen concurend erbij ik ga toch special klasse rijden haha



later OOOoiii
 
Zoals ik het zeg :p

Alleen plamuur gebruikt om de aerox kap erin te verwerken of ook polyester?

(Het is trouwens niet meer origineel @ Firefox kap hoor ;) )
 
Hee mense hier ben ik weer :cheer:
met een verse update
alleen weer over me achter kant kzal er ook gelijk foto's op zetten en jullie goed laten zijn dat mijn achterkantje scheef zit :|
maarjah daar komen de foto's dan..

4lor79c.jpg


Ongeschuurd nog

4uo7q82.jpg


Beetje geschuurd maarjah was niet te vreden dus maar weer op zette daarna..:p

536quy0.jpg


maar nog wel paar foto's geschoten want ik vind het een vette achterkant :D

Kzal gelijk een min punt laten zien dat die scheef zit :|

4xmsbuu.jpg


Hier zie je het erg goed.. Klote maar kga er niks aan doen
khoop dat het misschien iets bij trekt als het is gespoten zodat het minder opvalt en gelukkig zit het aan de onder kant anders had ik het opnieuw gedaan.. :eek:

6gxtr92.jpg


Nog een zijkant dan maar :D

66e7sj9.jpg


Van al het schuren en bezig zijn krijg je natuurlijk Honger :D Pizza altijd GOUD Vond Kd trouwens ook :cool:


642jqsg.jpg


Kijk hem smulle :w Haha

66e5mo6.jpg


Hier werd die al aardig strak :)

6ai5kdf.jpg


en hier is die zo goed als strak ;)
dus daar komen er nog paar van:p

645rznt.jpg


687u784.jpg


5yrei4o.jpg



En dan me meisje die alles volgd:p haha lekker bekkie kdenk dat zo boos word als ze dit ziet :w

66o5xdd.jpg


Reactie's achterlaten mag:D
 
hee menseeee
ben ik weer met een nieuw updatje :D
heb onder tussen niet zo super veel gedaan , maar wel een update waard denk ik zelf, heb ook nieuwe velgen naja nieuw andere :L Nrg mc 2 velgen 13 "

hier wat pics...

5zd7n01.jpg


me voor velg , achter velg had ik er stiekem al op gezet..

4kn8it3.jpg


effe voor het verschill natuurlijk nog:p

4teymqe.jpg


leuke stangentjes

54mjaj4.jpg


nog 1

632cf80.jpg


kabemmmm Gone :'(

53zzkgy.jpg


hoe ken dat nou :confused:

tsja wat in de weg of niet nodig is ken weg :D dus er maar even afgeslepen en hoppa

en laatste foto..

4po9ma1.jpg


zo staat die er momenteel bij , naja in de plamuur nu.
maar meerdere foto's komen nog wel en van me voorkap want daar ben ik nu ook mee bezig ik dacht dat ik foto's had gemaakt maar niet dus zie ze niet:S
maarjah mense dat was het voor even

en laat AUB reactie achter Tips./Opmerkingen
 
Back
Top