Special Ark te koop

Status
Not open for further replies.
stormer said:
Wanneer Krijg Ik Mijn Spullen Binnen Laat Even Wat Van Je Horen Je Hebt Wel Tijd Om Van Alles Hier Te Verhandelen Maar Niet Om Ff Mijn Spul Op De Post Te Doen ?!

Maak Dan Me Geld Terug Over Of Laat Op Zn Minst Wat Van Je Hore !

ABN graag....
 
Even tussendoor: De complete Ark zonder achterveer en motorblok is te koop voor €600,-. Er zitten 2 nieuwe bandjes op twv 100 euro, stale remleidingen van €55,-, Crosstuur maar ook het originele, verschillende achterlichtglaasjes, kappen net gespoten voor €250,- en nieuwe voorkap van €100,-.
 
Op de onderdelen die er nog zijn mag geboden worden. Ark mag evt ook in onderdelen weg, maar de kappenset gaat in zijn geheel dus in 1 keer weg.
 
VL14 is inderdaad weg ja. EvolutionNeos add me maar even op msn: epc_tuned_beta@hotm...
Ik zat te denken aan ongeveer €140,- incl. verzend. Ook de krukas heeft nog geen 2 km gereden.
 
Paddock stand ook verkocht..... €600,- voor de max getunede, gestraalde en uitgekotterde carters voor speed/cross, de mhr cross cilinder max getuned door XSH en de RHQ 85mm krukas. Blokje zit nu dus in elkaar, maar kan maybe ook in losse onderdelen worden verkocht.
 
Is hij nog niet nee, maar ik zou hem ook zo zwart laten want dat ziet er echt beestig uit :W:W Eventueel kan ik je een spuitbus van de kleur lak meegeven en de kleurcode zodat je hem zelf nog een kan (laten) spuiten
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top