Special Ark te koop

Status
Not open for further replies.

->Sp3cIaL-ArK<-

Annick-Lovertjuh
Na lang twijfelen hebben we besloten te stoppen met scooters. Ik verkoop de Beta, de kappenset, vork, gewoon ALLES. Het blok gaat weg in onderdelen.

De motorische delen hebben ALLEMAAL nog geen 2 km gelopen.

- Malossi MHR Cross Max. getuned door XSH, kop uitgedraaid BIEDEN MAAR
- Top Performances lang spruitstuk €30,-
- Carters, net geparelstraald, uitgekotterd voor speed/cross en max. XSH tuned BIEDEN MAAR- Malossi RHQ 85mm as voor Cross cilinders bieden maar
- Malossi 13/44 vertanding BIEDEN MAAR
- Nardo vertandingsdeksel BIEDEN MAAR
- Malossi Viton €12,50


Uiterlijk:

- Verder kan de rest allemaal weg in onderdelen.


Bied maar wat maar geen achterlijk lage bedragen. Verzenden uitsluitend na ontvangst van het geld, en NIET onder rembours aangezien ik geen 6 jaar op mijn geld wil wachten.
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Doe maar bod voor VL14, blok gaat alleen weg met krukas en vertanding, tenzij iemand anders dan de krukas en-of vertanding wil kopen
 
mjah wil em ook wel zonder krukas.. verkoop je die krukas los.. :)
vertanding kan wel blijven.. maar een krukas heb ik al :)
 
ik wil de vertanding wel kopen, verkoop je het blokje aan marcel en de krukas gewoon los:) spreek je wel op msn erover;)
 
omdat jij het bent :p maargoed, voor alles maar gewoon bieden... GEEN richtprijzen dus. Carters zijn een paar dagen geleden pas binnengekomen van XSH, gestraald (50 euro), Nardo vertandingsdeksel ook 50 euro en vertanding 65. Doe maar je bod :)
 
In ieder geval GEEEEEEN ruil ;) Ik verkoop de scooter toch maar niet compleet zonder blok aangezien er een paar dingen ontbreken denk ik dat ik beter het frame, vork en kappen, velgen enz los kan verkopen. Mocht je hier interesse in hebben kun je me toevoegen op msn: epc_tuned_beta@hot.... Prijzen heb ik toegevoegd in het topic want werd platgegooid met PM's over prijzen :p
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top