Speakers?

Ik heb de X-530, dat is de 5.1 variant van de X230 en mijn zusje heeft de Z4. Als je veel bass wilt, zou ik voor de Z4 gaan. Deze heeft namelijk een apart controlepaneeltje voor bass en volume en de X-x30 series hebben de volumeknop op de rechter speaker zitten en de bass knop op de subwoofer. Niet echt ideaal.
 
Heb zelf ook al jaren een X-230 setje staan (gaat al lang mee dat model), hiervoor heb ik een set Altec Lansing speakers gehad bij de pc. Voor PC geluid, af en toe wat muziek enzo voldoen ze prima, goeie prijs/kwaliteit verhouding. Een dure (lees: meer dan 50 euro) speakerset bij een pc vind ik niet de moeite waard.
 
gigaworks-t20.jpg


Heb deze staan, 2.0 setje. Heb geen zin en plaats in een sub. Er komt echt super geluid uit imo. Zijn alleen niet meer te krijgen geloof ik.
 
Oke, dank jullie mensen.
The Z-4 it is.
Over mensne met de Z-550:
Die ligt ver buiten mijn budget dus die komt er niet.
Het was echt Z-4 of x-230
maar dan is het dus de z-4 thanks mensen, discusieer maar rustig verder
 
om ff hier wat op te krikken, dit topic bracht mij aan het denken, ik heb nu een oud radio staan met een onwijs dikke sony sub en 2 oud boxen wel groot.

maar deze ruizen onwijs.

nu had ik 2 nieuw setjes gezien, heb iemand ervaring er mee?? want zie echt totaal verschillende reviews.

de logitech g51

en de

x-540

alvast bedankt,

Q
 
ik ga wss toch voor de Z-5500

toch bedankt :p dit omdat het beter meteen goed kan zijn dan later toch voor deze set te willen gaan.

thx
 
Krijg je geen spijt van !!

Als ik in een tank zat in BF2 en mn geluid stond hard aan leek het net alsof ik zelf op dat slagveld stond, wat een partij geluid produceerd dat setje :)
 
Krijg je geen spijt van !!

Als ik in een tank zat in BF2 en mn geluid stond hard aan leek het net alsof ik zelf op dat slagveld stond, wat een partij geluid produceerd dat setje :)

thx, wat heb je nu dan?? en ja game wel veel enzo daarom en omdat deze niet echt probs had waar wel bij g51 werd gezegt en bij de x-540
 
gigaworks-t20.jpg


Heb deze staan, 2.0 setje. Heb geen zin en plaats in een sub. Er komt echt super geluid uit imo. Zijn alleen niet meer te krijgen geloof ik.

heb die serie ook.. maar dan de dubbele uitvoering..
t40 volgens mij..

geweldig zuiver!!! geen sub nodig

meot wel zeggen toen ik ze op men macbook aansloot klonk het nog veel beter dan via men pc..
 
Dat hij op je Mac beter klinkt dan op je PC ligt gewoon aan je geluidskaart. Als je een degelijke geluidskaart in je PC had gehad had je daar net zo mooi en wss nog wel mooier geluid gehad ook.
 
even voor de mensen die dit lezen en ook een setje zoeken, geef dan iets meer uit als je van gaming en films + mooi muziek houd.

het gamen is totaal anders. ik hoor nu dingen die je anders nooit hoort en de sound is al goed ( met een std dell geluids kaart)

hij is wat duur vergeleken bij andere maar die hebben dan ook dingetjes die deze gewoon niet heeft + deze set heeft extra opties.

:! het gaat dan over de Z-5500
 
Back
Top