Speakers in een mbk booster?

heey
op het filmpje komt er wel lekker geluid uit. 8)
en je boxen zijn maar 3cm diameter ? :eek:


succes ;)

ja 3cm ongeveer XD nog goed hé voor zo'n kleine boxjes maar eenmaal het in een kistje zal zitten zal het nog luider gaan en als ik men moeder overtuig dat ik de 2de set ook mag gebruiken dan heb ik 4 boxjes :D
Maar dan kom ik wel nog wat meer probleempjes tegen :D als ik dat zou doen maar het is het waard :D
 
ja 3cm ongeveer XD nog goed hé voor zo'n kleine boxjes maar eenmaal het in een kistje zal zitten zal het nog luider gaan en als ik men moeder overtuig dat ik de 2de set ook mag gebruiken dan heb ik 4 boxjes :D
Maar dan kom ik wel nog wat meer probleempjes tegen :D als ik dat zou doen maar het is het waard :D


tuurlijk is het het waard ;)
en ja problemen heb je liever niet maar je leert er wel van !!

maar als ze maar 3cm zijn kan je ze dan niet aan de zijkant van je buddy doen net als ik? en weet je al welke versterker je wil gaan gebruiken ?

marc
 
tuurlijk is het het waard ;)
en ja problemen heb je liever niet maar je leert er wel van !!

maar als ze maar 3cm zijn kan je ze dan niet aan de zijkant van je buddy doen net als ik? en weet je al welke versterker je wil gaan gebruiken ?

marc
Nee het bakje is niet hoog (het is een slot bakje geen helm bak dus ik heb niet zo veel plaats) genoeg en ik zou niet genoeg plaats hebben voor men box dus daarom dat ik een bakje wil gaan maken ;).
Daarover moet ik nog gaan brainstormen.
En ik zal geen versterker gebruiken denk ik wegens plaats gebrek.
Maar ik zal normaal vanavond eens foto's van dichtbij trekken van men instalatie ;).
 
Zoals je ziet op de foto heb ik mijn boxen uit elkaar gehaald ;).
Het is niet zomaar een keer boxen in een bak steken en de kabel aan de batterij steken hé ;)
Maak anders even een topic met erin alle info hoe je het wilt doen wat je erin wilt en wat je nog wilt weten ;).
mvg
Laat maar :)
 
Hier zoals beloofd de foto's van mijn complete instalatie:

Het bovenste kabeltje is de kabel naar men 2de box
Het middelste is het kabeltje naar men mp3 gsm...
Het onderste is de kabel die naar men accu gaat
Het knopje aan de linkerkant is de schakelaar daarnaast een ledje om te zien of hij aan ligt daar nog eens naar volume regelaar en daar nog eens naast de bass regelaar.
[IR]http://img821.imageshack.us/img821/1053/dsc00808q.jpg[/IR]

Dit zijn mijn 2 mini boxjes
[IR]http://img375.imageshack.us/img375/3139/dsc00809d.jpg[/IR]

En dit is mijn kabel die naar men accu zal gaan met de + en de - eraan ;).
[IR]http://img256.imageshack.us/img256/4636/dsc00811i.jpg[/IR]
 
Ik heb vandaag juist hetzelfde gedaan, alleen heb ik per accident de + en - omgedraait, waardoor in mijn ogen de boxen kapot zijn. vrij jammer, want ze hebben gewerkt
 
vaak moet je de trafo er ook uithalen.

zegmaar ze werken vaak intern wel op 12 volt, maar wordt het omgezet dmv een transformator (soms buiten de boxjes, vaak in de boxjes). haal je deze eruit dan kan je 9 van de 10 pc setjes aansluiten:)
 
ik ben een tijde weg geweest en daardoor zitten ze er nog niet in.
Maar ik heb nog een paar probleempjes.
Waar moet ik het gat (voor de kabels) in mijn slotbakje boren?
en hoe krijg ik ze naar mijn batterij?
mvg
 
Ik neem aan dat je eraan gedacht hebt dat luidsprekers zonder klankkast voor geen meter gaan klinken? En dat je ze makkelijk op kunt blazen?

Verder kan je zelf toch wel even zoeken waar je een gaatje moet boren.
 
weet iemand of je bij een mbk booster 12 inch naked van 2010 ook zo een slot vak hebt ik ben miss van plan zo een te kope
mvg arasta
 
Back
Top